4 תשובות
מלא ממתקים?
אחותי לא תמצאי משהו ככ יפה ב30 שקל..
רק בשיין אולי
הוא תכשיט בשיין, טופטן , אורבניקה, או קרמים מסקרה או כוס עם ממתקים
שואל השאלה:
לא יספיק להגיע,
פשוט היא מזמינה לחדר קריוקי אבל כל אחד משלם על עצמי אז בכללי אצלנו נהוג שמי שלא משלם כל היום הולדת והמזומנים צריכים לשלם על עצמם על לא מביאים מתנות
אנונימית