9 תשובות
שואל השאלה:
אנונימית את רצינית? חחח יש מאות להקות אם לא יותר
יש מלא מוכרות כמו stray kids txt ateez nct ועוד מלא
אני גם עושה כרגע סטאן לoneus וגם ל elast הם מדהימים
אנונימית
כן לoneus הכרתי אותם השנה.. ועפתי עליהם! יש להם שירים יפים ממש.. אני בדרך לעשות להם סטאן כרגע אני רק לומדת אותם.
מכיר את כל הלהקות חוץ מdkb אני אוהב (מהרשימה) את wayv, oneus, mcnd
אני אנסה את כל הלהקות ברשימה מתישהו (תכננתי גם לפני, חוץ מdkb)
לא ידעתי שיש מעבר לטוויקס ביטיאס ובלאקםינק
אני מכירה את wayv
וoneus
אנונימית
אני מכירה את
a.c.e, wayv, oneus, ואני חושבת שגם שמעתי כמה שירים של elast ו- mnct..
אני רוצה לעשות סטאן אבל אני כרגע באמצע של להקות אחרות יש לי יותר מידי יקח לי כמה זמן אבל הם להקות מדהימות בכללי!
מכירה את השמות...לא סטאן של אף אחת מהן למרות שהתחלתי סטאן לאילאסט אבל פרשתי באמצע
שואל השאלה:
מאיזה בחינה?
לי מכל הסטאנים שאני עושה הם בין הקלים
אבל אני שמחה שאנשים מכירים את הלהקות הלא מוכרות והמדהימות שאני אוהבת :)
אנונימית
ניסיתי להכיר oneus לא ממש צלח..
ואני עושה סטאן לwayv