10 תשובות
סוג של, כן
כן.. בערך?
כן
כן, ואילת היא לאס וגאס
אנונימית
כן רק שתל אביב יותר יפה יותר גדולה יותר נקייה יותר מתורבתת קיצור הבנתם
אנונימי
בגדול כן,

עיר תוססת
עיר שרצה סביב השעון
אף פעם לא משעמם בה
מלאן בילויים,אירועים +מסיבות (כמובן שה-קורונה משנה הכל)
מי שמגיע אליה בפעם 1 יש עניין של לקפוץ מ-בר ל-בר
יש גם את הים שמושך המון אנשים באופן טבעי
עיר שבהחלט יכול להזכיר טיפה את אמסטרדם,ברלין ואף את ניו-יורק
גם הבניינים/המגדלים המפלצתיים מחבר למשהו גדול
עיר שגם המועדונים שבה זכו לציון גבוה
ישראלים מכל הארץ נוהרים אליה,ואף עוברים לגור ב-ת"א
מקום שמגשר בין הרבה אנשים

מה לעשות ש-ת"א לאט לאט הופכת מחוץ לתחום עבור רוב האנשים בשל המחירים ה-מאמירים שבה (להוציא את הדרום שעדיין יותר זול אבל גם הוא לאט לאט מאוד מתייקר)
שואל השאלה:
תודה לכולכם
אנונימית
בשמחה,
עם ההומלסים, המחירים והלהטב זה יותר כמו סן פרנסיסקו.
אנונימי