12 תשובות
ברור.
זה לגיטימי לגמרי.
כן היא חברה שלך
בשביל מה יש חברות?
בוודאי
כן
שואל השאלה:
אני ממש רוצה לפרוק לה אבל אני מפחד שהיא תראה אותי כחלש
אנונימי
גם האנשים הכי חזקים, מתפרקים ברגעים החלשים שלהם.
תזכור את זה.
זה בסדר לפרוק, זו לא חולשה
אם היא באמת אוהבת אותך היא תהיה לך אוזן קשבת וגם תנסה לעזור לך
זה ממש בסדר,אני בטוחה שהיא תבין ואם היא לא תבין ותראה בך כחלש מגיע לך יותר ממנה.
שואל השאלה:
ניסיתי לרמוז לה על מה שקורה וזה נראה שהיא קצת אדישה, נראה לי שאוותר על תמיכה ממנה...
אנונימי