7 תשובות
כן אבל בלייזר בפנים יש סכנה של פיגמנטציה לצמיתות כי אי אפשר למנוע מהפנים חשיפה לשמש למשך תקופה ארוכה ובגלל זה עדיף אפילציה
שואל השאלה:
אויי
אנונימית
כן אבל כמו מי שאמר לפניי , יש סיכוי לפיגמנטציה ועדיף לעדות ipl
שואל השאלה:
כמה עולה אפליפציה? יותר מלייזר?
אנונימית
אני די בטוחה שיותר
אני עושה,אני אחת השיערות וזה ממש מצליח לי
בשפם בקושי גודל לי פאות גם גודל לי חצי חצי כזה וסנטר גם קצת
שואל השאלה:
וכמה עולה לך?
אנונימית