7 תשובות
אולי אין לך איחסון או שהכרטיס מלא ואין בו כסף
שואל השאלה:
יש לי בו זה כרטיס חדש מה הקשר
יש לי בו זה כרטיס חדש מה הקשר
אז אולי הכרטיס לא פעיל תדברי עם חברת אשראי
מה את מנסה לקנות?
אולי זה כרטיס דביט כך שאם את מנסה לקנות משהו חודשי אי אפשר
מה את מנסה לקנות?
אולי זה כרטיס דביט כך שאם את מנסה לקנות משהו חודשי אי אפשר
שואל השאלה:
הכל היה טוב פתאום זה קרה
הכל היה טוב פתאום זה קרה
תדברי עם חברת האשראי בטוח יש סיבה. שזה דוחה את זה או שזה תקלה באפל תנסי לכבות ולהדליק
שואל השאלה:
אני גם לא יכולה להסיר למה יש לי מנוי באיזה אפליקציה
אני גם לא יכולה להסיר למה יש לי מנוי באיזה אפליקציה
איזה חברצ אשראי את
באותו הנושא: