4 תשובות
או שתכיני פנקייק דיאטטי או שפשוט תכיני פנקייק רגיל ותתחילי מחר
לכי לישון חיימשלי 11 בלילה תאכלי מחר בבוקר את הפנקייק כדי שבאמת תוכלי לנצל את הסוכר בו לאנרגיה ושזה לא יהפוך לך לשומן בשעה הזאת
שואל השאלה:
זאת מישהי שבנתה לי תפריט ודחיתי את זה מלא לא יכולה לדחות יותר והפנקייק הזה יש לי דודא חזקה לזה כבר יומיים שבאלי אותו
זאת מישהי שבנתה לי תפריט ודחיתי את זה מלא לא יכולה לדחות יותר והפנקייק הזה יש לי דודא חזקה לזה כבר יומיים שבאלי אותו
אנונימית
לכי לישון
באותו הנושא: