4 תשובות
שואל השאלה:
^למה זאת אשליה?
^למה זאת אשליה?
אנונימית
כן. הראשון מתאר מושג פשוט שמתקיים בתוך האפשרות, ואילו השני מתאר אשלייה נוראית שמובילה לאינספור אשליות נוספות (שחלקן נמשכות עד ימינו).
כן, אחד מתאר אובייקט, השני מתאר סובייקט
^מפני שאין סובייקט במציאות.
באותו הנושא: