5 תשובות
אני הייתי בה.
ירו עלי עם מכתזית.
הפגנה צודקת
צריך עוד כאלה.
שאסור להפגין נגד בנט. לא לגיטימי לערער על הממשלה הזו. בנט הוא קדוש מעונה והמפגינים ברובם הם אנשי ימין קיצוני וביביסטים שמתנגדים לחיסונים.
מצוין ! צריך עוד כאלה
שכל הכבוד לאנשים שיזמו את זה וצריך כל יום הפגנות כאלה וכמה שיותר גדולות
אנונימית