3 תשובות
הרגשת ההקלה שהבנת ועשית טוב את המבחן,ההרגשה של לקבל ציון טוב ושתיהי גאה בעצמך..!
מאמינה שתצליחי אגב:)
הכל תלוי ברצון
מאמינה שתצליחי אגב:)
הכל תלוי ברצון
זה קשה לקבל מוטיבציה ללמידה , פשוט צריך לעשות את זה . להכריח את עצמך ולא לוותר
שואל השאלה:
אין לי כוח ואני לא מבינה כלוםם
אין לי כוח ואני לא מבינה כלוםם
אנונימית