8 תשובות
לא
פשוט לא
פשוט לא
שואל השאלה:
מאוחר מדי
מאוחר מדי
אנונימית
שואל השאלה:
כן וואי זה דווקא לא רע, החביתה בטעם שוקולד
כן וואי זה דווקא לא רע, החביתה בטעם שוקולד
אנונימית
אני...מה
אהה המעדן זה טעים ברמות,
שאני אבין רגע עכשיו אכלת את המעדן עם החביתה??
שאני אבין רגע עכשיו אכלת את המעדן עם החביתה??
שואל השאלה:
יולו זה מעדן בטעם שוקולד
יולו זה מעדן בטעם שוקולד
אנונימית
אפשר הסבר למה זה יולי?
ואם היה לך טעים? חח
ואם היה לך טעים? חח
אני אנסה מחר חחח^^
באותו הנושא: