6 תשובות
מניחה שלא שאלות קשות- אח שלי קיבל ויזה בגיל 9
אבל מגיל 10 אתה צריך לפגוש את השגריר.. שאלתי את אמא שלי והיא אמרה ששואלים אותך בסהכ אם אתה מתכוון לגור בארה"ב וזהו
שואל השאלה:
סגור תודה. אגב מגיל 15 אתה עושה ראיון עם הקונסול
אנונימי
אני ישאל מחר את אמא שלי ואני יגיד לך
שואל השאלה:
מה עוד? כל הראיון עצמו מה שואלים?
אנונימי
שואלים אותך אם אתה מתכונן לגור שם בעתיד