6 תשובות
מניחה שלא שאלות קשות- אח שלי קיבל ויזה בגיל 9
אבל מגיל 10 אתה צריך לפגוש את השגריר.. שאלתי את אמא שלי והיא אמרה ששואלים אותך בסהכ אם אתה מתכוון לגור בארה"ב וזהו
שואל השאלה:
סגור תודה. אגב מגיל 15 אתה עושה ראיון עם הקונסול
סגור תודה. אגב מגיל 15 אתה עושה ראיון עם הקונסול
אנונימי
אני ישאל מחר את אמא שלי ואני יגיד לך
שואל השאלה:
מה עוד? כל הראיון עצמו מה שואלים?
מה עוד? כל הראיון עצמו מה שואלים?
אנונימי
שואלים אותך אם אתה מתכונן לגור שם בעתיד
באותו הנושא: