24 תשובות
שאני מעריצה שלהם, לא שותקים
באים, מפגינים על הזכויות שלהם
מפגינים על הדמוקרטיה. חבל שאני לא גרה באיזור, אם כן מזמן הייתי שם יחד איתם
אשריהם
באים, מפגינים על הזכויות שלהם
מפגינים על הדמוקרטיה. חבל שאני לא גרה באיזור, אם כן מזמן הייתי שם יחד איתם
אשריהם
שואל השאלה:
צודקת, אני ממש מעריצה את מי שיש לו אומץ לעמוד בקור הזה ולהפגין על הזכויות של האזרחים, מי ידאג לנו אם לא אנחנו? הכי חשוב לזכור שאלה הזכויות שלנו בלי לחשוש מה יגידו ומה הממשלה המגעילה אומרת על זה
צודקת, אני ממש מעריצה את מי שיש לו אומץ לעמוד בקור הזה ולהפגין על הזכויות של האזרחים, מי ידאג לנו אם לא אנחנו? הכי חשוב לזכור שאלה הזכויות שלנו בלי לחשוש מה יגידו ומה הממשלה המגעילה אומרת על זה
אנונימית
דיי לדיקטטורה!!! יש לנו זכויות
צודקת לגמרי^
צודקת לגמרי^
לא כזה מעניין, סתם ביזבוז זמן עבורם
וואלה לא אכפת לי שיפגינו כמה שהם רוצים
שואל השאלה:
כל מי שאומר שלא אכפת לו ושיש להם בעיה במוח.. בדיוק כמו שאנחנו נלחמים על הזכויות של הלהטב, של הנכים ופמיניזם ועוד הרבה זכויות אחרות, זה אותו דבר. האנשים האלה נלחמים על שלהם ואף אחד לא צריך להרגיש נבדל או מקופח בגלל שהזכויות שלו שוות "פחות" זמן. באיזה עולם זה מוצדק? מן הסתם שאם כבר מפגינים על שוויון זכויות *בהכל*, לא חוכמה לחשוב שמשהו אחד בזבוז זמן והשאר לא כי זה מתנגש עם הפוליטקלי קורט, ואז לקרוא לעצמכם לוחמי שוויון..
כל מי שאומר שלא אכפת לו ושיש להם בעיה במוח.. בדיוק כמו שאנחנו נלחמים על הזכויות של הלהטב, של הנכים ופמיניזם ועוד הרבה זכויות אחרות, זה אותו דבר. האנשים האלה נלחמים על שלהם ואף אחד לא צריך להרגיש נבדל או מקופח בגלל שהזכויות שלו שוות "פחות" זמן. באיזה עולם זה מוצדק? מן הסתם שאם כבר מפגינים על שוויון זכויות *בהכל*, לא חוכמה לחשוב שמשהו אחד בזבוז זמן והשאר לא כי זה מתנגש עם הפוליטקלי קורט, ואז לקרוא לעצמכם לוחמי שוויון..
אנונימית
חח זה ממש לא אותו הדבר. מוזמן להמשיך להפגין, זה פשוט לא מעניין
אני לא נגד, אני בעד שכל אחד יממש את הזכות שלו ויביע את דעתו. אנחנו לא בצפון קוריאה.
אבל, ויש אבל -
אנחנו בתקופה של מגפה עולמית + יש ווריאנט חדש.
לקיים הפגנות ענק כאלה בלי קשר לנושא ההפגנה זה פשוט לא בסדר לדעתי.
אבל, ויש אבל -
אנחנו בתקופה של מגפה עולמית + יש ווריאנט חדש.
לקיים הפגנות ענק כאלה בלי קשר לנושא ההפגנה זה פשוט לא בסדר לדעתי.
שואל השאלה:
במה בדיוק זה לא אותו דבר?תסבירי לי.. במה בדיוק הזכויות שלקחו מהם שונות מאלו שאין ללהטב? כשלוקחים מבני אדם זכויות יש להם את הזכות להפגין
ואנחנו דמוקרטיה
במה בדיוק זה לא אותו דבר?תסבירי לי.. במה בדיוק הזכויות שלקחו מהם שונות מאלו שאין ללהטב? כשלוקחים מבני אדם זכויות יש להם את הזכות להפגין
ואנחנו דמוקרטיה
אנונימית
זה שונה ואלה השוואות מטומטמות. איך קיום של להטב פוגע באחרים? זה לא. אנשים לא מחוסנים כן פוגעים ושמים פס על אנשים בעלי מערכת חיסונית חלשה. הגיוני שיטילו הגבלות. שוב, מוזמנת להמשיך להפגין, הרגשות שלכם לא מעניינים
שואל השאלה:
מי אמר שהקיום של להטב פוגע באחרים?
אל תכניסי לי מילים לפה .
לפי הדמוקרטיה יש להם זכות מלאה, אף אחד לא מנסה לעניין אותך או צריך את אישורך כדי להפגין ומצטערת שזה פוגע בך, אבל את חיה בדמוקרטיה..
את לא יכולה להתנהג כאילו אין קיפוח בין מחוסנים ללא מחוסנים,
ולהגיד לא מעניין אותי הרגשות שלכם, כמו שאני אגיד לא מעניין אותי הרגשות של הנכים והם מוזמנים להמשיך להפגין.
זה לא רגיש ולא מכבד.
את יכולה אבל זה לשקר לעצמך שרק למי שמביע את דעתך מותר להפגין...ואז זה כבר לא דמוקרטיה אם ככה, צר לי לבאס אותך..
מי אמר שהקיום של להטב פוגע באחרים?
אל תכניסי לי מילים לפה .
לפי הדמוקרטיה יש להם זכות מלאה, אף אחד לא מנסה לעניין אותך או צריך את אישורך כדי להפגין ומצטערת שזה פוגע בך, אבל את חיה בדמוקרטיה..
את לא יכולה להתנהג כאילו אין קיפוח בין מחוסנים ללא מחוסנים,
ולהגיד לא מעניין אותי הרגשות שלכם, כמו שאני אגיד לא מעניין אותי הרגשות של הנכים והם מוזמנים להמשיך להפגין.
זה לא רגיש ולא מכבד.
את יכולה אבל זה לשקר לעצמך שרק למי שמביע את דעתך מותר להפגין...ואז זה כבר לא דמוקרטיה אם ככה, צר לי לבאס אותך..
אנונימית
לול, שוב אומרת, תפגינו חופשי אבל זה משעשע שאת מתבכיינת שלא אכפת לנו, את הרי כתבת "כל מי שאומר שלא אכפת לו.." ואז השוואת את זה ללהטב, לנכים וכדומה. השוואות מטומטמות *שאת* עשית
שואל השאלה:
אלו לא השוואות מטומטמות בכלל, אני במקומך הייתי מתפדחת להגיד שלהשוות חוסר זכויות לחוסר זכויות זה מטומטם. תקשיבי לעצמך.
ולעשות אלף הבדלות - במצעד הגאווה שהתקיים עם נגיף הקורונה היו יותר מ6000 אלפים, אז די עם התירוץ המגוחך הזה שאכפת לך מהידבקויות כדי לעשות דה לגיטימציה לדעות שונות משלך..
אלו לא השוואות מטומטמות בכלל, אני במקומך הייתי מתפדחת להגיד שלהשוות חוסר זכויות לחוסר זכויות זה מטומטם. תקשיבי לעצמך.
ולעשות אלף הבדלות - במצעד הגאווה שהתקיים עם נגיף הקורונה היו יותר מ6000 אלפים, אז די עם התירוץ המגוחך הזה שאכפת לך מהידבקויות כדי לעשות דה לגיטימציה לדעות שונות משלך..
אנונימית
תגידי יש לך פיצול אישיות? *את* העלת את להטב בתור השוואה למתנגדי חיסונים אז אני הסברתי לך למה זו השוואה מטומטמת. שתהיי בריאה, לילה טוב, מיותר להתווכח עם אנשים כמוך
שואל השאלה:
מה הקשר שאני העליתי? אני זרקתי את ההשוואה הזאת בכוונה והסברתי לך למה זאת השוואה מוצדקת לגמרי. לא מעניין שבעיניך זה מטומטם. שיהיה לך לבריאות. אם כבר מטומטם זה להגיד שהפגנה של אנשים שאת לא מסכימה איתם פוגעת בך אבל לתת לכאלו שאת לא מתנגדת לזכויות שלהם להפגין בעיצומה של מגיפה..ועוד ולומר אסור להשוות אותם למתנגדי חיסונים. זאת הצביעות הכי גדולה שיש..באמת שיהיה לילה טוב
מה הקשר שאני העליתי? אני זרקתי את ההשוואה הזאת בכוונה והסברתי לך למה זאת השוואה מוצדקת לגמרי. לא מעניין שבעיניך זה מטומטם. שיהיה לך לבריאות. אם כבר מטומטם זה להגיד שהפגנה של אנשים שאת לא מסכימה איתם פוגעת בך אבל לתת לכאלו שאת לא מתנגדת לזכויות שלהם להפגין בעיצומה של מגיפה..ועוד ולומר אסור להשוות אותם למתנגדי חיסונים. זאת הצביעות הכי גדולה שיש..באמת שיהיה לילה טוב
אנונימית
זכותם להפגין כמה שהם רוצים, מודה שאותי זה פחות מעניין
שבטוח הפגנה של 6000 תעצור את התפשטות הנגיף ותבטל את הצורך שלנו בחיסונים
שיש בעיה במוחות של הרבה אנשים
אני הייתי שם, ונראה לי שהיו לפחות עשרת אלפים.
צריך להראות לממזרים האלה שאם הם ידרכו על זכויות אזרחיות, אנחנו נגיב לזה בכוח, ודובר על זה שבהפגנה הבאה יהיה שימוש ביותר כוח!
כליברטריאן זה ממש משמח אותי שלאנשים איכפת.
ואני לא יודע מה איתכם, אבל אם יחריפו את ההגבלות, אני אתחיל לזרוק בקבוקי תבערה.
צריך להראות לממזרים האלה שאם הם ידרכו על זכויות אזרחיות, אנחנו נגיב לזה בכוח, ודובר על זה שבהפגנה הבאה יהיה שימוש ביותר כוח!
כליברטריאן זה ממש משמח אותי שלאנשים איכפת.
ואני לא יודע מה איתכם, אבל אם יחריפו את ההגבלות, אני אתחיל לזרוק בקבוקי תבערה.
מדהים! סוף סוף קמים נגד זה! אין למדינה שום זכות לכפות את זה יותר מדי על אנשים.. במיוחד לא לעשות חוק נגד זה כמו שאין חוק על שום חיסון אחר.
אנונימי^^
לצערי לא כל ההורים מבינים את זה והם בעד לקחת לילדים שלהם את הזכות לבחור ולחסן אותם בעודם תינוקות/ ילדים קטנים ממש..
זה מזעזע
לצערי לא כל ההורים מבינים את זה והם בעד לקחת לילדים שלהם את הזכות לבחור ולחסן אותם בעודם תינוקות/ ילדים קטנים ממש..
זה מזעזע
שואל השאלה:
כל הכבוד לך
וחדשות 12 לא דיווחו על זה
מה שמוכיח שזה לא חדשות אלא קידום אגנדה ופרשנות מגמתית .
עצוב
כל הכבוד לך
וחדשות 12 לא דיווחו על זה
מה שמוכיח שזה לא חדשות אלא קידום אגנדה ופרשנות מגמתית .
עצוב
כשאת משווה חוסר זכויות לחוסר זכויות בלי לתאר את הסיבה לחוסר הזה, זה נראה כאילו זה זהה, אבל זה לא. במקרים מסוימים, החוסר זכויות האלה הוא לא מוצדק - ולא נובע מסיבה הגיונית ומוצדקת. לעומת זאת, כשמטילים הגבלות על לא מחוסנים, עושים זאת על מנת לשמור על הבריאות של הציבור, משמע זאת סיבה מוצדקת וזה כן נובע ממשהו הגיוני.
אנונימי
שואל השאלה:
זה לא מוצדק אבל אין טעם להתווכח עם האנונימי היחיד באתר שחושב ככה.
זה לא מוצדק אבל אין טעם להתווכח עם האנונימי היחיד באתר שחושב ככה.
אנונימית
באותו הנושא: