8 תשובות
לב לבן היא מתכוונת נראלי
אולי היא כבר לא אוהבת תלב האדום ואוהבת יותר תלב האפור.. כי זה חדש גם אני הייתי משתמשת באדום אבל עכשיו רק באפור(לבן) כל הזמן בלי קשר לרגשות גם שאני אוהבת מישהו ממש אני שולחת לבן כי אני אוהבת תצבע
תשאלי אותה פשוט, למה התחלת להשתמש בלב האפור והפסקת להשתמש באדום
שואל השאלה:
היא אחת כזו שתמיד שולחת לב אדום, וגם לחברות שלה היא שולחת אז אפשק להגיד שזה לא מאהבה ללב לבן
אנונימית
כל עוד זה לא לב שחור, הכול בסדר
שואל השאלה:
כשמישהו שאת אוהבת שולח לך לב אפור ואת לב אדום, זה ממש מעליב..
אנונימית
סליחה אם זה לא רגיש אבל ממתי יש לב אפור מה
כנראה. תדברי איתה