9 תשובות
נראלי לגיטרה ראשונה עדיף קלאסית
קלאסית
של כלי זמר
מחירים סבבה
ולדעתי הקלאסית עם המיתרים המרווחים מעולה להתחלה
קלאסית
תלוי לאיזה זאנר את מתחברת ..
אם רוק מטאל או פאנק אז להתחיל מחשמלית דחוף אם פופ מזרחית קלאסית בלוז גאז וכאלה אז קלאסית
המלצה שלי בחיים לא להתחיל עם אקוסטית
^^לא ממליץ להתחיל עם חשמלית על ההתחלה, סתם מלא כסף כשרוב האנשים שמתחילים ללמוד גיטרה עוזבים אותה אחרי חודש. עדיף להתחיל בקטן ואם רואים שרציניין בעיניין אז להשתדרג
wild animal אני התחלתי מקלאסית וחרשתי עלייה וגיליתי שאני לא יכול לנגן מטאל בה בכלל גם לא בגרסה קלאסית לא משנה כמה כסף זה עולה אם אתה אוהב מטאל ו*מתחייב* להשקיע בנגינה תתחיל מחשמלית אחי
^אף אחד לא יכול 'להתחייב', ברור שאם רוצים להתקדם לרוק ומטאל חייבים ליקנות חשמלית. אבל המציאות היא שרוב האנשים שמתחילים ללמוד גיטרה נוטשים אותה לאחר זמן קצר וסתם חבל על הכסף שלהם אז גיטרה קלאסית פשוטה ב250 שקל היא הפיתרון הכי טוב להתחלה לדעתי