10 תשובות
השאלה היכ למה מה גורם לך לזה? את רוצה לפרט קצת?
שואל השאלה:
מחשבות על המוות והעתיד
הפחד הבלתי נשלט הזה על לאבד את הקרובים שלי.
מחשבות על המוות והעתיד
הפחד הבלתי נשלט הזה על לאבד את הקרובים שלי.
אנונימית
אל תשברי...
זאת רק תקופה...
את תעברי את זה..
זה לא מגיע בשביל לשבור אותך, אלה כדי לחזק אותך...
תנסי להסיט את המחשבות שלך לדברים אחרים...
מוזיקה... כיף...
תדברי עם אנשים... תפרקי..
שוב, זאת רק תקופה כזאת, אל תשכחי את זה...
זאת רק תקופה...
את תעברי את זה..
זה לא מגיע בשביל לשבור אותך, אלה כדי לחזק אותך...
תנסי להסיט את המחשבות שלך לדברים אחרים...
מוזיקה... כיף...
תדברי עם אנשים... תפרקי..
שוב, זאת רק תקופה כזאת, אל תשכחי את זה...
שואל השאלה:
^^ אני ככה מגיל 5 ואני רק מדחיקה זה לא מפסיק
^^ אני ככה מגיל 5 ואני רק מדחיקה זה לא מפסיק
אנונימית
מוות? מה לך ילמוות יש לך עוד שנים לחיות חח אל תמהרי לחשוב על שטויות כאלה בזמן הזה כולנו נלך בסוף אבל לא יודעים מתי^ עד אז לעשית את הכי טוב שיש
אני ממש מבינה את המחשבות שלך, הן מחשבות קשות. וכואבות. וקשה להיפטר מהן כי הן המציאות.
אני יודעת שזה לא הכי מומלץ, אבל הכי טוב כדי להרגיש טוב זה פשוט להדחיק אותם ולהתעסק בדברים אחרים, זה לא בשליטתנו ולכן אין שום דבר אחר שניתן לעשות.
את צריכה כל הזמן להיות בפעולה שתסיח את דעתך מזה.
אני יודעת שזה לא הכי מומלץ, אבל הכי טוב כדי להרגיש טוב זה פשוט להדחיק אותם ולהתעסק בדברים אחרים, זה לא בשליטתנו ולכן אין שום דבר אחר שניתן לעשות.
את צריכה כל הזמן להיות בפעולה שתסיח את דעתך מזה.
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^ הלכתי לפסיכולוגית לא אמרו לי לקחת תרופות אבל זה עדיין קשה
^^^^ הלכתי לפסיכולוגית לא אמרו לי לקחת תרופות אבל זה עדיין קשה
אנונימית
^
"שטויות" זה לא שטויות. זה דברים לגיטימים שמעסיקים אותה, הם קשים וכל אחד מקבל את זה אחרת. לא לכולם קל להתמודד עם זה.
"שטויות" זה לא שטויות. זה דברים לגיטימים שמעסיקים אותה, הם קשים וכל אחד מקבל את זה אחרת. לא לכולם קל להתמודד עם זה.
אנונימית
אל תוותרי אחרי שנתיים של דיכאונות וחרדות בגלל סמים ואנשים חרא ניצחתי את זה
היי אנונימית,
אני ניסים מעומתת עלם ואנחנו תומכים בבנות ובני נוער ברשת.
אני קורא שהדיכאון שלך חזר אחרי יומיים מעולים וטובים, אני גם קורא שמה שמציף את זה אצלך זה המחשבה על מוות ועל אובדן של אנשים קרובים. אלה בהחלט תחושות קשות ואני מניח שהיית צריכה לאזור אומץ כדי לכתוב את זה, אבל אנחנו כאן בשבילך!
התחושות האלה הן חלק מאתנו והן מלוות את כולם בכל מיני ממדים ובכל מיני נקודות ורגעים בחיים, כל אחד ואחת מתמודדת איתן בצורה שונה שהכי נוחה לה, מעניינת אותה ומתאימה לה ולכן אני מזמין אותך להמשיך לדבר איתי כאן בצ'אט הפרטי, באינסטגרם: nayedet.digital, או במייל:[email protected]. ננסה להבין יחד מה יכול לגרום לך לתחושות טובות יותר ולהמשיך להתנהל בשגרה. ננסה להבין יחד מה יכול לגרום לך לתחושות טובות יותר ולהמשיך את היום יום שלך בצורה מיטיבה ולא לשקוע במחשבות האלה שמשתקות וגורמות לך לדיכאון.
או לחילופין, להיכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות בימי ראשון עד רביעי בין השעות 20:00-00:00,יש להיכנס לאתר: www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'אט.
אני כאן בשבילך,
ניסים
אני ניסים מעומתת עלם ואנחנו תומכים בבנות ובני נוער ברשת.
אני קורא שהדיכאון שלך חזר אחרי יומיים מעולים וטובים, אני גם קורא שמה שמציף את זה אצלך זה המחשבה על מוות ועל אובדן של אנשים קרובים. אלה בהחלט תחושות קשות ואני מניח שהיית צריכה לאזור אומץ כדי לכתוב את זה, אבל אנחנו כאן בשבילך!
התחושות האלה הן חלק מאתנו והן מלוות את כולם בכל מיני ממדים ובכל מיני נקודות ורגעים בחיים, כל אחד ואחת מתמודדת איתן בצורה שונה שהכי נוחה לה, מעניינת אותה ומתאימה לה ולכן אני מזמין אותך להמשיך לדבר איתי כאן בצ'אט הפרטי, באינסטגרם: nayedet.digital, או במייל:[email protected]. ננסה להבין יחד מה יכול לגרום לך לתחושות טובות יותר ולהמשיך להתנהל בשגרה. ננסה להבין יחד מה יכול לגרום לך לתחושות טובות יותר ולהמשיך את היום יום שלך בצורה מיטיבה ולא לשקוע במחשבות האלה שמשתקות וגורמות לך לדיכאון.
או לחילופין, להיכנס לצ'אט שלנו ולשוחח באנונימיות עם מתנדבים/ות בימי ראשון עד רביעי בין השעות 20:00-00:00,יש להיכנס לאתר: www.yelem.org.il וללחוץ על כפתור הצ'אט.
אני כאן בשבילך,
ניסים