13 תשובות
לאסלה
אף פעם לא זרקתי לפח
רק לפחח מה יש לך
אסור לאסלה
שואל השאלה:
זה לא עושה סתימות מה יש לכםם זה צמר זה נימחץ
אנונימית
מה לאסלה זה יעשה סתימה
זה לא עשה לי סתימה אף פעם טפו טפו
די אנשים מגלגלים בנייר וזורקים לפח
ברור שלפח.
זה יכול לעשות נזק וסתימה לכל הבניין אם אזרוק לאסלה.
אני גבר אבל אני יודע איך זה נראה וברור לי שזה יהרוס את האסלה, אפילו מגבון בודד יכול לעשות בעיות באסלה
אני לא משתמשת אבל ברור שבזבל
אנונימית
רק לפח, ברור.
את פשוט עוטפת את זה עם נייר ומשליכה לאשפה, רצוי ועדיף שלא לשים באסלה כי זה יכול לסתום, לא מומלץ.
I:
זה עושה סתימה
זה צף מה אסלה
רק לפח!