12 תשובות
אם יש משיכה אז כן אם אין אז לא
חד משמעית כן...
אין לי בעיה עם זה בכלל...
האמת שלי זה כן מפריע אבל תמיד יכול להיות מקרה מיוחד
אנונימית
ברור שכן. אם יש כימיה , כבוד ורגש גם אם היה על כיסא גלגלים הייתי מסכימה
שואל השאלה:
תודה !
אנונימי
יש פה איזה קטע להגיד כן על כל דבר .
הרוב לא היו יוצאים לדעתי
מה שאת
מרגישה
אנונימי
יש פה גם קטע לשפוט אנשים על סתם בלי להכיר אותם בכלל שלא נדבר על לדבר איתם סתם... אפילו בצאט...
גם כזה קטע יש.
אם אני נמשכת עליו אז לא זה לא היה מפריע לי
אנונימית
לא הבנתי..
אנונימי
ברור שכן, זה לא אומר משהו עליו בתור בן אדם, כאילו זה לא אומר משהו על האופי שלו, אז כן. וזה גם סוג חלק ממי שהוא ופשוט צריך ללמוד להבין את זה ולהסתדר עם זה ופשוט לעזור לו בכל מה שהיא יצטרך כי בסופו של דבר זאת המהות של זוגיות, פשוט להיות שם אחד בשביל השני לא משנה מה, אז אני חושבת שמי שיהיה איתך פשוט צריך להבין את זה ולקבל אותך ולאהוב אותך ביחד עם זה כי בסופו של דבר אהבה צריכה להיות פשוט קבלה של האדם שעומד מולך כמו שהוא, פשוט לאהוב אותו בלי תנאים עם כל מה שרע ועם כל מה שטוב ולקבל אותו כמו שהוא.
שואל השאלה:
^ ❤❤
אנונימי