5 תשובות
מאז ה1 בספטמבר זה כבר לא אותו הדבר
תנסי סיטיפס
אנונימי
סטיפס תמיד היה נחשב כמשעמם ותמיד היה נחשב כלא משעמם, זה נורא תלוי באנשים, ובשאלות ובזמנים, אישית לי יש תקופות של חודש שאני לא כאן ואז פתאום חודש שלם שאני רק כאן.. זה בא והולך.
I:
סטילס זה משעמם אבל מעביר את הזמן