7 תשובות
אני גם מזועזעת מזה ברמות!
זה נורא צריך לסלק אותם הוא לפחות לתת להם יותר השעייה כלומר 3 ימים זה ממש קצת צריך לתת להם יותר
לא שמעתי שהמנהלת אמרה דבר כזה אבל אם כן אין לה מקום במשרד החינוך לדעתי , ואין ספק שהמקרה מזוויע
שואל השאלה:
אני חושבת שצריך לסלק אותן מבית ספר ולשלוח אותן למוסד מה שהן עשו מזעזע
אני חושבת שצריך לסלק אותן מבית ספר ולשלוח אותן למוסד מה שהן עשו מזעזע
^ את מגזימה לדעתי , חשוב לזכור שהן ילדות וילדות טועות לפעמים אני לא מצדיק את מה שהן עשו אבל זה שזה התפרסם והרעש שנוצר , הן קיבלו את העונש שהיו צריכות לקבל ולמדו את הלקח תאמיני לי
דיי להעניש בעונשים מגוחכים מעשים כאלו. ואיך היא אשמה? גם אני סבלתי מבריונות בבית ספר והמנהלת והמורות אמרו לי שזה מגיע לי ושאני הבעיה! שעשיתי משהו שעיצבן אותם. ואני הבן אדם הכי שקט בעולם יושב בפינה ומצייר.
פשוט גועל נפש של מערכת חינוך בארץ. היא לא הקורבן היחידי, אבל זה טוב שמפרסמים את הסיפור שלה כדי שיראו מה הולך כאן
פשוט גועל נפש של מערכת חינוך בארץ. היא לא הקורבן היחידי, אבל זה טוב שמפרסמים את הסיפור שלה כדי שיראו מה הולך כאן
זה פשוט מזעזע אני לא מאמינה שזה קרה והן היו אמורות לקבל עונש הרבה יותר חמור!!
באותו הנושא: