5 תשובות
זה די ברור מה חושבים על זה. לא?
אבל לשאלתך- מזעזע..
אבל לשאלתך- מזעזע..
מן הסתם מזעזע
אני אישית מכירה את הבנות האלו (ילדה שאיתן בשכבה חניכה שלי באיזושהי מסגרת) והן ידועות להיות בנות שמתעללות אז אני שמחה שעכשיו זה מטופל.
מה גם שהילדה שהתעללו בה בכיתה ז והבנות שמתעללות בכיתה ח' וט'. נורא
אבל זה לא חדש דברים כאלה קורים כל הזמן ורק מידי פעם מגיעים לרשת
אני אישית מכירה את הבנות האלו (ילדה שאיתן בשכבה חניכה שלי באיזושהי מסגרת) והן ידועות להיות בנות שמתעללות אז אני שמחה שעכשיו זה מטופל.
מה גם שהילדה שהתעללו בה בכיתה ז והבנות שמתעללות בכיתה ח' וט'. נורא
אבל זה לא חדש דברים כאלה קורים כל הזמן ורק מידי פעם מגיעים לרשת
אנונימית
זה מזעזע, אני התחלתי לבכות כשראיתי את זה.
כואב לי הלב עליה.
כואב לי הלב עליה.
שואל השאלה:
מה האינסטגרם של הילדה הזאת
מה האינסטגרם של הילדה הזאת
אנונימית
מזעזע
באותו הנושא: