9 תשובות
אני בכללי אוהב טונה, זה טעים.
אנונימי
כן אחלה אלבום
פחות, היו שלושה שירים ממש טובים וחוץ מזה הכל נשמע אותו דבר, ופחות טוב.
האלבום הזה יותר דומה לאינטרגלקטי ולא בצורה טובה
האלבום הזה יותר דומה לאינטרגלקטי ולא בצורה טובה
שמעתי קצת, סך הכל סבבה
אחלה אלבום אבל היו לו יותר טובים.
כאילו ציפיתי למשהו אחר אבל כן היו שירים שממש אהבתי בעיקר את סהרה, עומס לב וטרנטונה
נחמד
כן, אבל הוא פחות טוב מהאחרים.
כן שמעתי אותו בדרך הביתה אהבתי מאוד למרות שאני חושב שהכי טוב זה טונהפארק
באותו הנושא: