3 תשובות
כי לא נראלי שיש לך פרימיום, צריך לשלם על זה
לצערי כן.
צריך שיהיה לך כמות מסויימת של שירים בשביל שהם לא יוסיפו, אם יש לך מעט שירים זה מוסיף אוטומטי עוד
תוסיפי לפליילסט שלך עוד שירים שאת אוהבת, או שירים שכבר יש לך (יהיו לך פעמיים) וכך זה לא יוסיף לך.
תוסיפי לפליילסט שלך עוד שירים שאת אוהבת, או שירים שכבר יש לך (יהיו לך פעמיים) וכך זה לא יוסיף לך.
באותו הנושא: