5 תשובות
לצייר, לעשות אמת או חובה, לשים שירים, להיות בטלפון
אין לכם איזה קפיטריה? ואז שבו שם תאכלו ותדברו
אנונימית
אם יש לכם כיתה ריקה שימו שירים בווליום גבוה עשיתי את זה זה כיף רצח
להיות בטלפון,לראות סדרה (אם יש לכם בכיתה מחשב אז תקרינו וזה יהיה מגניב)
להתחיל סדרה חדשה, משחקי חברה, לצייר, לכתוב, ללמוד, לעשות ש.ב