27 תשובות
לא מרשים לך אינטרנט אבל אתה כותב דרך האינטרנט?
שואל השאלה:
^^כן זה מהכסף שלהם , רק מרגיז שכשהיא צריכה משהו היא טוב מאוד יודעת לנצל אותי למרות שהיא לא מרשה לי אינטרנט
^^כן זה מהכסף שלהם , רק מרגיז שכשהיא צריכה משהו היא טוב מאוד יודעת לנצל אותי למרות שהיא לא מרשה לי אינטרנט
אנונימי
שואל השאלה:
^כן הם לא מרשים לי ואני לא מקשיב להם
^כן הם לא מרשים לי ואני לא מקשיב להם
אנונימי
למה הם לא מסכימים?
שואל השאלה:
כי אנחנו חרדים ואצל המון חרדים אין אינטרנט
כי אנחנו חרדים ואצל המון חרדים אין אינטרנט
אנונימי
בן כמה אתה? וההורים שלך דתיים?
תגיד לה שאתה לא מוכן אם לא מסכימים לך
שואל השאלה:
^^^אין לה אפשרות יש לה טלפון כשר
^^^אין לה אפשרות יש לה טלפון כשר
אנונימי
אתה מרגיש חרדי? כאילו אתה פחות מתחבר?
שואל השאלה:
^אני פחות חרדי מההורים שלי ואני למעלה מגיל 20
^אני פחות חרדי מההורים שלי ואני למעלה מגיל 20
אנונימי
נו אז מה זה לא מרשים לך? אתה בן 20, הם לא יכולים להגיד לך מה לעשות ומה לא.
תעשה מה שבא לך. לפי החוק מותר לך לעשות בחירות משל עצמך ולקבל החלטות לבד ובמיוחד להחליט אם אתה רוצה להשתמש באינטרנט או לא
תעשה מה שבא לך. לפי החוק מותר לך לעשות בחירות משל עצמך ולקבל החלטות לבד ובמיוחד להחליט אם אתה רוצה להשתמש באינטרנט או לא
שואל השאלה:
העניין הוא שאמא שלי רוצה שאני יטעין לה את הרב קו מהטלפון שלי כי היא לא יכולה כי יש לה טלפון כשר , וזה מעצבן אותי שכשהיא צריכה אינטרנט היא יודעת לבקש ממני
העניין הוא שאמא שלי רוצה שאני יטעין לה את הרב קו מהטלפון שלי כי היא לא יכולה כי יש לה טלפון כשר , וזה מעצבן אותי שכשהיא צריכה אינטרנט היא יודעת לבקש ממני
אנונימי
בדיוק. זה כמו שלדוגמה אם אסור בשבת להדליק אור ואתה מבקש ממישהו שידליק לך (גם אם הוא לא מאמין) אתה גורם לו לחלל שבת
זה בתכלס מה שאמא שלך עושה לך
זה בתכלס מה שאמא שלך עושה לך
לא מרשה לך אינטרנט עד שהיא צריכה משהו
שואל השאלה:
היא ממש מעצבנת אותי אני לא יודע מה לעשות לריב איתה על זה ?
היא ממש מעצבנת אותי אני לא יודע מה לעשות לריב איתה על זה ?
אנונימי
אם לא יעיפו אותך מהבית לך על זה
מה הבעיה בזה היא אמא שלך תכבד אותה היא יודעת טוב מאוד מה היא עושה
אנונימי
^^ הוא בן 20.
^נו ו?
אין כיבוד הורים בגיל 20
אין כיבוד הורים בגיל 20
אנונימי
^ ברור שיש אבל בגיל 20 אמא שלו לא יכולה להגיד לו דברים כמו "אסור אינטרנט"
היא יכולה ברור שהיא יכולה ויש לך פה עובדה
אנונימי
נו ברור תאורתית היא יכולה להגיד הכל
כל אחד יכול להגיד הכל רק זה לא אומר שהוא חייב לעשות את זה. מבחינת החוק מותר לו לקחת החלטות משלו ואם הוא מחליט לא להקשיב לה מותר לו
כל אחד יכול להגיד הכל רק זה לא אומר שהוא חייב לעשות את זה. מבחינת החוק מותר לו לקחת החלטות משלו ואם הוא מחליט לא להקשיב לה מותר לו
כמו שאמרתי צריך לכבד את ההורים הם יודעים הכי טוב בשביל הילדים שלהם
אנונימי
בוא כבר לא ילד
הוא תמיד ישאר הילד שלה
אנונימי
דיי באמת?
^ היא לא מרשה לו אינטרנט עד שהיא צריכה ממנו משהו. היא מבקשת ממנו שיטעין לה את הרב קו. זה ניצול כבר.
והוא אמר שהוא פחות חרדי מההורים שלו ואם הם מכריחים אותו/אוסרים עליו להשתמש באינטרנט מסיבות של דת זה כפייה דתית
והוא אמר שהוא פחות חרדי מההורים שלו ואם הם מכריחים אותו/אוסרים עליו להשתמש באינטרנט מסיבות של דת זה כפייה דתית
באותו הנושא: