5 תשובות
קניתי רק לראות את האיכות
הטינט שלה גרוע המסקרה גושית ולא עושה כלום חוץ מלהתפורר אחר כך
האודמים עוד איכשהו מחזיקים
הטינט שלה גרוע המסקרה גושית ולא עושה כלום חוץ מלהתפורר אחר כך
האודמים עוד איכשהו מחזיקים
שואל השאלה:
סבבה תודה רבה על איזה איפור את כן ממליצה ?
סבבה תודה רבה על איזה איפור את כן ממליצה ?
אנונימית
למייבילין יש מסקרות איכותיות יש תורודה הרגילה ואת הsky high , לוריאל פריז חברה מאוד טובה ויש להם מסקרה בצבע זהב שלא ראיתי אחת שלא משתמשת
ואני משתמשת הרבה במוצרים של פופה רבלון וג'ייד
ואני משתמשת הרבה במוצרים של פופה רבלון וג'ייד
האודמים שלה טובים ומחזיקים מעולה וכל השאר לא ניסיתי
האיפור של אלין כהן הוא שקר
רק אייל מקיאג
רק אייל מקיאג
אנונימית
באותו הנושא: