התחברות הרשמה

למה אפשר להתחפש בחטיבה???

(אם יש לכם אפשר גם רעיון לתחפושת קבוצתית של 5 בנות או פחות)
16 בדצמבר 2021, 19:26
פוריםתחפושות פוריםרעיונות לתחפושותרעיונותתחפושות    
4 תשובות
מלאך
.
.אא
בחטיבה לא מתחפשים
אנונימי
אההמ, טווס?
ע
ערפל
טלטאביז!!!!
l
lilfvckshit
באותו הנושא:
אפשר טיפים לחטיבה ? (אני עולה לחטיבה ואני בלחץ)
זה לא ילדותי להתחפש? כאילו מה הקטע להתחפש כבר בחטיבה ובתיכון
עזרה דחוף עוד מעט פורים ואני בחטיבה ואין לי מושג איזה למה להתחפש וכאילו אני כבר לא ילדה קטנה שאני יתחפש לנסיכות
בחטיבה אפשר לבוא עם כפכפים
בחטיבה אפשר להיות עם שיער פזור, לק וטלפון בהפסקה??
אם המורה באיחור של 20 דק בחטיבה כיתה ח אפשר ללכת?
אפשר להיות בטלפונים בזמן שיעור בחטיבה?
זה בסדר להתחפש למשהו בחטיבה?
בחטיבה אפשר ליצבוע את השיער אבל לצבעים טבעיים כמו חום,בלונדיני וכאלה?
איך אפשר להתחפש לבמבה ולשוש בסגנון בנות
איך אפשר להתחפש למעודדת?