התחברות הרשמה

מישהו יודע מה הולך עם האוטבוסים היום?

בפתח תקווה ובכללי
16 בדצמבר 2021, 18:15
תחבורה ציבוריתאוטובוסיםתל אביבנסיעהאוטובוס    
3 תשובות
הכל סבבה למה קרה משהו עם התחבורה הציבורית?
ח
חתולים זה הדבר הכי חמוד שיש!
הכל רגיל למה מה קרה?
Space
מה הבעיה ?
היום נסעתי כרגיל באוטובוס
אוהב אתכם
באותו הנושא:
מישהו יודע מה הסכום של הכנס שמקבלעם אם לא משלמים רב קו באוטבוס
האוטבוסים בחינם היום?
זה נכון שהיום כל האוטבוסים בחינם בגלל הבחירות?
מישהו/י יודע/ת מתי הולך להיפתח הסניף החדש של אורבניקה בעיר ימים?
שלום, אחד האוטבוסים של בני עקיבא התהפך ויש הרבה נפצעים נשמח אם תעזרו לנו לקרוא תהילים -
מישהו כאן גר בשדרות ולומד בשדרות ויודע אם יש היום בית ספר והוא הולך?
מתי האוטבוסים מפסיקים לעבוד היום?
מישהו יודע מה הולך להיות ביום העצמאות?
האוטבוסים חזרו לעבוד?
האוטבוסים הציבוריים וזה כבר חזרו לפעול אפשר להשתמש ברב קו?
יש אוטבוסים היום???