14 תשובות
תוך חמישה ימים את תוקעת שווארמה
יומיים שלוש בערך, החניכיים לא ממש אמורות לכאוב זה יותר ההרגשה של השיניים אבל זה יעבור
זה לא תמיד יומיים שלושה... לי זה לקח שבוע וחצי
שואל השאלה:
החניכיים כואבות ממש בגלל השיפשוף עם הברזלים
אנונימית
אה זה שונה זה יעבור מהר
יום יומיים שלושה
עוד בערך שבוע בערך יעבור הכאב ועוד חודש אפשר להתחיל לאכול מוצק קצת יותר נורמלי.

טיפים: לדאוג לשפתיים לחות, לשים שעווה, לאכול עם סכום שאינו מתכת, לא לאכול משהו שיתקע בגשר.
אה ועיסויים לחניכיים עוזר.
בעיקרון ככל שתאכלי יותר הכאב יעבור יותר מהר
3 ימים. אם זה חותך אותך שימי שעווה
^^ההפך
אחותי לי יש גשר ואורטודנט אמר לאכול הרבה גם אם כואב כדי שזה יעבור מהר יותר וזה באמת עבד
זה כן עוזר, זה מרגיל את השיניים אבל לא צריך עכשיו לאכול דברים ממש קשים