31 תשובות
כי זה מקרע מזוויע
זה שעשו לך את זה ודברים נוראים לא הופך את זה לבסדר וגם אותה מקרה של הילדה לא בסדר
זה דבר מזעזע שהילדה בוכה במשך 45 דק ואף אחד לא עוזר לה וזה מפורסם ומדובר כי האם אמרה שלא קיבלה מענה מבית הספר ומשרד החינוך ולא מהמשטרה
זה שיש מקרים נוספים כאלו לא הופך את זה לבסדר
וכן נעשה לה נזק נזק נפשי וטראומה לכל החיים
זה דבר מזעזע שהילדה בוכה במשך 45 דק ואף אחד לא עוזר לה וזה מפורסם ומדובר כי האם אמרה שלא קיבלה מענה מבית הספר ומשרד החינוך ולא מהמשטרה
זה שיש מקרים נוספים כאלו לא הופך את זה לבסדר
וכן נעשה לה נזק נזק נפשי וטראומה לכל החיים
למה אתה מחפש להצדיק את זה? זה נוראי ומה זה משנה אם יש מקרים יותר גרועים, תמיד יהיו.
כי זה מצולם בשיא הכנות גם אני עברתי שיט פעם אבל לא צולם אז...
אין צורך להשוות בין מקרה למקרה, שניהם נוראיים וטראומטיים
כי היום "רגשות" יותר חשובים מבריאות ואנשים ממש מפגרים
דרך אגב אני עכשיו בכיתה ח' ולפני כמה שנים קבוצה של איזה 5 ילדים פשוט נתנו לי מכות רצח ולאף אחד לא היה אכפת ומתי שאמרתי לאחד מהם "אמא שלך חרא יחרא" (כן אני לא מקלל כל כך טוב) והוא בכה השעו אותי מהבית ספר
דרך אגב אני עכשיו בכיתה ח' ולפני כמה שנים קבוצה של איזה 5 ילדים פשוט נתנו לי מכות רצח ולאף אחד לא היה אכפת ומתי שאמרתי לאחד מהם "אמא שלך חרא יחרא" (כן אני לא מקלל כל כך טוב) והוא בכה השעו אותי מהבית ספר
פשוט פה הסרטון הופץ, אם הסרטון של זה גם היה מופץ אז היו מדברים על זה גם
שואל השאלה:
כן זה השוואה הוגנת, כי זה מראה על החברה שאנחנו נמצאים בה.
ה"סבל" היחיד שהילדה עוברת זה סבל נפשי על זה הסכמנו נכון? יפה
אבל הדבר שגורם ל"סבל" הנפשי הזה הוא הסרטון שמופץ, אחרת אין הבדל בינה לבין עוד מאות ואלפי ילדים וילדות בגיל זה שמושפלים ככה ולא מצולמים. (כי כמו שאמרתי הלוואי ובכיתה ז כל מה שהיו עושים לי זה לשפוך עלי סבון)
ובכל זאת, אנשים מפיצים את הסרטון, אנשים רואים את הסרטון:
"אוי איזה מסכנה"
*מביא פופקורן*
*משתף בווטצאפ*
למה? כי זה מעניין, כי לא באמת אכפת לאנשים למנוע סבל, אכפת להם משהו מעניין לראות באינסטגרם, זאת הסיבה שמקרים כאלה ימשיכו.
לעומת זאת במקרה של הנער שכמעט מת וצריך שיתייחסו לזה אף אחד לא מתייחס,
אתם יודעים מה? הילדות ששפכו עליה סבון ככל הנראה יקבלו עונש חמור יותר מנער שכמעט רצח נער אחר. איזה כיף.
כן זה השוואה הוגנת, כי זה מראה על החברה שאנחנו נמצאים בה.
ה"סבל" היחיד שהילדה עוברת זה סבל נפשי על זה הסכמנו נכון? יפה
אבל הדבר שגורם ל"סבל" הנפשי הזה הוא הסרטון שמופץ, אחרת אין הבדל בינה לבין עוד מאות ואלפי ילדים וילדות בגיל זה שמושפלים ככה ולא מצולמים. (כי כמו שאמרתי הלוואי ובכיתה ז כל מה שהיו עושים לי זה לשפוך עלי סבון)
ובכל זאת, אנשים מפיצים את הסרטון, אנשים רואים את הסרטון:
"אוי איזה מסכנה"
*מביא פופקורן*
*משתף בווטצאפ*
למה? כי זה מעניין, כי לא באמת אכפת לאנשים למנוע סבל, אכפת להם משהו מעניין לראות באינסטגרם, זאת הסיבה שמקרים כאלה ימשיכו.
לעומת זאת במקרה של הנער שכמעט מת וצריך שיתייחסו לזה אף אחד לא מתייחס,
אתם יודעים מה? הילדות ששפכו עליה סבון ככל הנראה יקבלו עונש חמור יותר מנער שכמעט רצח נער אחר. איזה כיף.
שואל השאלה:
הסרטון לא "הופץ" בדרך קסם, אנשים ממשיכים ברגע זה לשתף אותו.
הסרטון לא "הופץ" בדרך קסם, אנשים ממשיכים ברגע זה לשתף אותו.
נכון
אגב לא חלקתי על זה שהעולם דפוק
אגב לא חלקתי על זה שהעולם דפוק
מסכים איתך לגמרי. לא מזלזל במה שהן עשו אבל דברים חמורים הרבה יותר קורים כל הזמן אבל פשוט לא מתועדים
אנונימי
אין לגיטימציה לשום בריונות ושום אלימות
המקרים האלה פשוט לא קיבלו במה תקשורתית
ויש עוד אלפי מקרים .
צריך להפיץ את המודעות וזו הדרך אי אפשר לצערנו להפיץ כל אירוע שיקבל במה כזו
אבל כמה שאפשר צריך להפיץ
המקרים האלה פשוט לא קיבלו במה תקשורתית
ויש עוד אלפי מקרים .
צריך להפיץ את המודעות וזו הדרך אי אפשר לצערנו להפיץ כל אירוע שיקבל במה כזו
אבל כמה שאפשר צריך להפיץ
אנונימי
אתה צודק שזה ממש דפוק שלא מדברים על המקרה של הילד גם כמו שמדברים על המקרה של הילדה
אבל ההשוואה שאתה ממש לא במקום שני המקרים מזעזעים באותה מידה זה שאתה עברת דברים גם מילדים לא הופך את זה לבסדר בכלל לא שום דבר לא יהפוך את זה לבסדר
שני המקרים זה אלימות לא משנה נפשי או פיזי זו פגיעה קשה לשני הצדדים
באמת מקווה ששני הילדים יהיו בסדר הדור שלנו כל כך דפוק ומגעיל שזה משפיל
אבל ההשוואה שאתה ממש לא במקום שני המקרים מזעזעים באותה מידה זה שאתה עברת דברים גם מילדים לא הופך את זה לבסדר בכלל לא שום דבר לא יהפוך את זה לבסדר
שני המקרים זה אלימות לא משנה נפשי או פיזי זו פגיעה קשה לשני הצדדים
באמת מקווה ששני הילדים יהיו בסדר הדור שלנו כל כך דפוק ומגעיל שזה משפיל
אנונימית
סליחה מה ?
"היא לא נפצעה בשום צורה"
זה שאתה עברת את זה לא אומר שזה ליגיטמי להגיד שזה בסדר מה שהיא עברה.
היא ילדה בסהכ , צילמו אותה והשפילו אותה.
אתה לקחת את זה קליל , בשבילה זה צלקת שכל המדינה יודעת מה היא עברה. תתבייש.
"היא לא נפצעה בשום צורה"
זה שאתה עברת את זה לא אומר שזה ליגיטמי להגיד שזה בסדר מה שהיא עברה.
היא ילדה בסהכ , צילמו אותה והשפילו אותה.
אתה לקחת את זה קליל , בשבילה זה צלקת שכל המדינה יודעת מה היא עברה. תתבייש.
אין לך לב בשיט, היום ילדה הפכה עליי שולחן מול מורה וסוג של יועצת וזה ההרגשה הכי חרא אפילו שזה רק שולחן תחשבי מה זה ששופכים עליך סבון ושמים עליך מטאטא עם המון אבק מסריח ועוד מצלמים ומעלים לרשתות כדי שיצחקו על זה לא משנה באיזה דרך עשו את זה, הילדה הזאת יכלה להתאבד וזה באותה מידה כמו ילד שהרביצו לו מכות
אנונימית
מה אז מה? זאת אשכרה התעללות והשפלה, אז נזק פיזי לא כזה נגרם לה אבל למה להוריד מהחומרה של המעשה בגלל שלמישהו אחר קרה משהו? שני המקרים זוועתיים ומישהו כבר מזמן צריך לטפל בטמטום ששורר פה
לכל מי שאומר שזה השפלה וזה מזעזע אף פעם לא נתנו לו מכות
^צריכים לתת לי מכות בשביל הזכות שלי להגיד שזה דבילי?
זה שעברת דברים יותר קשים לא אומר שמה שהיא עברה הוא לא טראומה לכל החיים. גם אני עברתי דברים קשים וכל בן אדם מבוגר שאי פעם תפגוש עבר דברים קשים אז מה? גם אם הן היו שופכות עליה סתם מים זאת תהיה התעללות נפשית ופיזית לכל דבר. לא הכל סובב סביבך.
כן, אם היו נותנים לך מכות היית מבינה שהשפלה זה כלום ושום דבר
^אם היית עובר רצח היית מבין שמכות זה כלום ושום דבר
א. זה לא כולה סבון
זה גם חומר לניקוי חלונות שזה סוג של אקנומיקה רואים אפילו באינסטגרם של הצינור בקישור ששלחתי רואים בוודאות
איזה סבון בא בקופסה של כמה ליטר?
ב. גם פגעו בה בשיער עם מטאטא
אתה מקטין מחומרת המעשה ,אכן שפכו עליה אקונומיקה ,לא רק שיכלו לעשות לזה נזק בלתי הפיך בעיניים במידה והייתה מעיזה שנייה להרים את הראש , אם החומרים היו נכנסים לה לקרקפת היא יכלה להגיע למיון .
המקרה שקרה עם הילד חמור יותר נכון ובעיה אי אפשר לשלוט על מקרי האלימות ולתת במה לכל אחד מהם . אם אחד מהם כבר קיבל לא צריך להקטין מחומרת האלימות כי יש מקרים חמורים יותר
ולמזלנו יש בכל בתי הספר מצלמות אבטחה אז לא צריך היה לקוות שכולה היו שופכים עליך סבון או על כל ילד אחר שסובל מאלימות .צריך לגנות כל מקרה אלימות ולפנות למשטרה
זה גם חומר לניקוי חלונות שזה סוג של אקנומיקה רואים אפילו באינסטגרם של הצינור בקישור ששלחתי רואים בוודאות
איזה סבון בא בקופסה של כמה ליטר?
ב. גם פגעו בה בשיער עם מטאטא
אתה מקטין מחומרת המעשה ,אכן שפכו עליה אקונומיקה ,לא רק שיכלו לעשות לזה נזק בלתי הפיך בעיניים במידה והייתה מעיזה שנייה להרים את הראש , אם החומרים היו נכנסים לה לקרקפת היא יכלה להגיע למיון .
המקרה שקרה עם הילד חמור יותר נכון ובעיה אי אפשר לשלוט על מקרי האלימות ולתת במה לכל אחד מהם . אם אחד מהם כבר קיבל לא צריך להקטין מחומרת האלימות כי יש מקרים חמורים יותר
ולמזלנו יש בכל בתי הספר מצלמות אבטחה אז לא צריך היה לקוות שכולה היו שופכים עליך סבון או על כל ילד אחר שסובל מאלימות .צריך לגנות כל מקרה אלימות ולפנות למשטרה
אנונימי
הייתי דיי קרוב למוות על ידי מכות מה שאומר שמכות יכולות להרוג וכן רצח זה הרבה הרבה יותר גרוע ממכות אבל זה הרבה הרבה יותר גרוע מהשפלה
יופי והשפלה יכולה להביא להתאבדות ועוד מלא מלא דברים
אני מבינה שעברת דברים קשים, זה מזעזע, אבל זה שעברת את זה לא אומר שמשהו פחות גרוע הוא לא גרוע בכלל
אנחנו לא יכולים להתפשר על דברים בגלל שיש משהו יותר גרוע
ואם אנשים מסוגלים לשפוך על מישהי ככה חומר ניקוי, לצלם אותה, לדפוק לה עם מטאטא בראש ולצחוק עליה, אז הם גם מסוגלים לתת לה מכות
וזה אומר שצריך לטפל בהם לפני שהמצב הופך ליותר גרוע
אני מבינה שעברת דברים קשים, זה מזעזע, אבל זה שעברת את זה לא אומר שמשהו פחות גרוע הוא לא גרוע בכלל
אנחנו לא יכולים להתפשר על דברים בגלל שיש משהו יותר גרוע
ואם אנשים מסוגלים לשפוך על מישהי ככה חומר ניקוי, לצלם אותה, לדפוק לה עם מטאטא בראש ולצחוק עליה, אז הם גם מסוגלים לתת לה מכות
וזה אומר שצריך לטפל בהם לפני שהמצב הופך ליותר גרוע
עברתי גם השפלה ואני אומר שמכות זה הרבה יותר גרוע וצריך לתת לזה יותר מודעות מאפשר השפלות שלרוב לא עושות כלום
וכן אני דיי הגזמתי שאמרתי שזה כלום אני מתנצל
^^צריך לתת מודעות לכל דבר רע, לא משנה עד כמה הוא רע
תזכור, זה תמיד יכול להפוך למשהו גרוע יותר, ואם לא מטפלים בזה אז זה מה שיקרה, אז המינימום זה לטפל במינימום
תזכור, זה תמיד יכול להפוך למשהו גרוע יותר, ואם לא מטפלים בזה אז זה מה שיקרה, אז המינימום זה לטפל במינימום
כן אני יודע, אני קצת הגזמתי כי זה באמת מעצבן שעל דברים מסויימים יש רעש ועל אחרים לא
אתה צודק
יש משהו בהשפלה, שהוא אפילו יותר גרוע מאלימות פיזית, ''כל המלבין פני חברו ברבים אין לו חלק לעולם הבא (!)''.
גם לאנשים הרבה יותר קל להתחבר עם הכאב הזה.
וכמובן שגם המקרים הפסציפי הזה מצולם.
לכן זה כנראה קיבל הרבה יותר פרסום ותהודה.
אבל אתה צודק, צריך לשים לב, ולהיות אכפתיים לכל מה שקורה, לא רק למה שמקבל פוקוס.
גם לאנשים הרבה יותר קל להתחבר עם הכאב הזה.
וכמובן שגם המקרים הפסציפי הזה מצולם.
לכן זה כנראה קיבל הרבה יותר פרסום ותהודה.
אבל אתה צודק, צריך לשים לב, ולהיות אכפתיים לכל מה שקורה, לא רק למה שמקבל פוקוס.
גם אני לפני בערך 8 שנים רציתי להתאבד בגלל שחצי מהתלמידים בכיתה התעללו בי נפשית בבית ספר
היו מוציאים עליי דיבה עושים עליי חרם בלתי מוסבר כי לא עשיתי רע לאף אחד וקוראים לי "הומו" אפילו שאני סטרייט
גם התעללות נפשית זה מאוד קשה ועוד כשאתה מרגיש חסר אונים ושכמעט כל הכיתה שותפים בה בשביל לצחוק עליך
היו מוציאים עליי דיבה עושים עליי חרם בלתי מוסבר כי לא עשיתי רע לאף אחד וקוראים לי "הומו" אפילו שאני סטרייט
גם התעללות נפשית זה מאוד קשה ועוד כשאתה מרגיש חסר אונים ושכמעט כל הכיתה שותפים בה בשביל לצחוק עליך
אנונימי