34 תשובות
ישוע נצלב מכמה סיבות.
הראשונה היא שהוא גרם לרעש ביהודה, וזה לא התאים לרומאים ולא ליהודים.
אז הם שיתפו פעולה והוציאו אותו להורג.
ובנוגע ליהודיים משיחיים, אני לא חושב עליהם, שיהיה להם לבריאות, הם לא מעניינים אותי.
שואל השאלה:
מה זאת אומרת רעש ביהודה? כי לאחרונה אני מתחיל לחשוב על זה מלא

אתה יכול לנעוץ את השאלה?
אנונימי
רעש זה אומר שהוא התחיל לגרום לאנשים לזוז, הוא התחיל לגרום להם לחשוב בצורה שונה ממה שהם חשבו עד אז, בגדול הוא התחיל לגרום לתנודות וזה אף פעם לא טוב.
1 יש''ו נצלב כי הוא עצבן את הרומאים
2 לגבי יהודים משיחיים ממליץ להתרחק מהכת הזו
במיוחד בפרסומות שלהם ביוטיוב שהם מזייפים דברים על היהדות הם נקראים ''יהודים למען יש''ו''
הם מאמינים שיש''ו ברא את העולם וזה...
יש כמה סיבות לצליבתו.. היסטורית, דתית, פוליטית, וכו'. ואני חושב שביהדות משיחית יש כמה שטויות.
שואל השאלה:
^^
אף פעם לא יצא לי לראות פרסומת תאמת
אנונימי
שואל השאלה:
אני הבנתי שישו היה נגד השחיתות והצביעות שהייתה באותה תקופה ולכן צלבו אותו
אנונימי
יצא לי מלא ביוטיוב בדף בית
יש גם פרסומות שלהם שממציאים שרבנים הם ראשי כת וזה
שואל השאלה:
ערוץ בשם igod?
אנונימי
שחיטות של אנשים או חיות?
לגבי צביעות...
הדת ש''שוחרת אהבה ושלום'' רצחה הכי הרבה אנשים לאורך ההסטוריה
לא זוכר את השם...
שואל השאלה:
התכוונתי שחיתות
והדת שאתה מתכוון במרכאות זה כאילו הנצרות?
אנונימי
כן
הם כאילו מחנכים לאהבה וזה אבל ראיתי תמונות של מכשירי העינויים של האינקוויזיציה...
שואל השאלה:
בתאכלס יהודיים משיחיים הם לא נוצרים הם יהודים שמאמינים שהמשיח או נביא לא סגור על זה הוא ישו
אנונימי
אלו יהודים שמאמינים בנצרות, כן
שואל השאלה:
אם הם מאמינים בנצרות אז למה הם לא מתנצרים?
אנונימי
כי הם לא מאמינים שאלוקים עזב את העם היהודי, אבל כן שישו הוא אלוקים והמשיח

הם מאמינים בחלקים בנצרות שנוחים להם
שואל השאלה:
יצא לי לשאול פעם יהודי משיחי מה האמונה שלהם בישו והם אמרו בן אלוהים והוא יהיה המשיח או נביא
והיו כמה שאלות ששחכתי לשאול אותו
אנונימי
הם מאמינים שהוא המשיח ושהוא התגלה כבר (רק שמשום מה לא גאל את העם)

הם מאמינים שזה בעצם אלוקים עצמו שברא את העולם, עושה את זה כדי לכפר לנו על העבירות (למרות שטכנית אלוקים יכול פשוט לסלוח אם הוא רוצה הוא לא צריך שיהרגו דמות גופנית כל שהיא שהיא כאילו הוא)

יש באינטרנט 10 עובדות עליהם שהם לא רוצים שאנשים ידעו

רוב האנשים שבכת לא יודעים באמת מה הולך שם...ככה זה כתות, אבל תוכל לקרוא מי הם באמת שם
compass, יש סיבה, מעבר לדוגמטיות דתית, לכך שאתה מבלבל לבחור המסכן את המוח?
שואל השאלה:
תפוחי זהב
מה אתה חושב על זה
אנונימי
על יהודים משיחיים? כבר כתבתי.
שואל השאלה:
התכוונתי על מה שהוא אומר כי כתבת שהוא מבלבל את החמוח
אנונימי
תפוחי זהב
אין לי ענין להתווכח איתך כי אני לא חושב שיש מה לשכנע אותך

אבל אני חושב שאם אתה מאמין שצריך להאמין באלוקים כי זו הדת אבל אתה לא באמת מאמין שהוא קיים רק מאמין כי ככה מצווים אותך
מלבד זה שזה פרדוקס, זה מעיד שהאדם שמאמין בזה חי בשקר גדול מאוד וחייב לעשות ממש חשבון נפש

במיוחד כשהוא חולק על הרמב"ם

למה אני כותב את זה? כדי ששואל השאלה ידע עם מי הוא מדבר, ולא יחשוב שמה שהוא שומע נכון

לגבי הטענה שלך שאני מבלבל לא את המוח אני לא אגיב פשוט כי אני לא רואה טעם
^^נתחיל:
"יש''ו נצלב כי הוא עצבן את הרומאים.. הם מאמינים שיש''ו ברא את העולם וזה.."

ישוע נצלב בגלל שהלשינו עליו לרומאים שהוא ממריד את היהודים, הרומאים הציעו לשחרר אותו אבל היהודים סירבו לשחרר אותו - והוא נצלב. אפשר לומר שהרומאים היו שליחים בלבד. והנוצרים לא מאמינים שישוע האיש ברא את העולם, ישוע הוא הלוגוס של העולם שהתגלם באדם, מציאות ההיגיון המופשטת לכשעצמה (ספירת חוכמה במובנה הפשוט) שהופיעה באדם. האדם עצמו לא ברא, כל תפקידו הוא להצלב.

"הדת ש"שוחרת אהבה ושלום" רצחה הכי הרבה אנשים בהיסטוריה"

ההפרדה בין דת למדינה (גם לשונית) נעשתה רק במאה ה18. הדימוי היה של 2 חרבות, חרב אחת בשלטון האלוהים (הכנסייה) והשנייה בשלטון הקיסר (המלכות). כל המלחמות שהיו "בשם הנצרות" הן גם פוליטיות באופן מובהק, וכל המלחמות שהיו "בשם השטחים" הן גם דתיות באופן מובהק. הנצרות הייתה הדת הרשמית באינספור מדינות, לכן כל הטיפשים שלא שמים ליבם לכך שההפרדה בין דת ומדינה נעשתה רק בסוף המאה ה18 מאשימים את הדת במלחמה.

"הם כאילו מחנכים לאהבה אבל ראיתי תמונות של מכשירי העינויים של האינקוויזציה"

האינקוויזציה פעלה רק כנגד אלו שניסו לרמות את הכנסייה (למשל: אנוסים). אמנם הנצרות הקתולית דוגלת בערכיו של ישוע, אך הגאולה תוכל לעבור רק דרכה, אדם שמרמה אותה פוגע בגאולת העולם כולו (וזו גם הסיבה שהם לא עברו על צוו של ישוע לברך את האויב).

"אלו יהודים שמאמינים בנצרות"

לא, אלו יהודים שמאמינים בישוע.

"הם מאמינים שהוא המשיח ושהוא התגלה כבר (רק שמשום מה לא גאל את העם)"

לפי המסורת, ישוע יתגלה פעמיים. פעם אחת כבר הייתה.

"הם מאמינים שזה בעצם אלוקים עצמו שברא את העולם"

לא הם לא, ראה למעלה.

"עושה את זה כדי לכפר לנו על העבירות"

לא, התגלמות הלוגוס בישוע נעשתה בשביל לכפר על החטא הקדמון, לא על כל חטא שהיה ושיהיה.

"למרות שטכנית אלוקים יכול פשוט לסלוח אם הוא רוצה"

ההתגלמות בישוע היא לא עבור זה שאלוהים יסלח, זה רק חצי מהמשוואה, המטרה היא גם שהאדם יעשה תשובה. רק שילוב של אלוהים ואדם (מבקש הסליחה והסולח) יכול למחוק את החטא הקדמון, וזה ישוע.

זה בקצרה ממש, ממליץ לדבר איתם בווטסאפ או בטלגרם.
^^אם יש אדם שלא חלקתי עליו בדבר מעולם הוא הרמב"ם. זה שאתה בבורותך הרבה עד אין קץ לא מבין את הרמב"ם אף לא טיפה לא מעיד על כך שאני חולק עליו.
אין לי מושג למה ישו נצלב
ואני חושבת שיהודים משיחיים הם קצת הזויים.. שיחליטו מה הדת שלהם נצרות או יהדות
אנונימית
שואל השאלה:
^^^
לדבר אם מי?
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה
אנונימי
כי הוא הסית והדיח (סנהדרין מג ע"א).

יהודים משיחיים - הוא אפיקורסים, כמו היה "רבם" יש"ו : מחרפים ומגדפים את התורה שבעל פה, מלעיגים כל דברי חכמים, מבזי לתלמידי חכם. סופם להיות בצואה רותחת כמו שקרה ליש"ו בעצמו. יש"ו נמצא בצואה רותחת, כי הוא הלעיג על גברי חכמים (גיטין נז ע"א).

משמעות הדבר שאסור לרצרף אותם לכל דבר שבקדושה מדין אפיקורוסים (ראו שולחן ערוך, אורח חיים, סימן נה), הם עושים יין נסך במגעם, ואין להתאבל עליהם שהם מתים (שולחן ערוך, יורה דעה, סימן שמה, סעיף ה).

אסור גם להתווכח עם אותם מינים (משנה תורה, הלכות עבודה זרה, פרק ב), ומה שאמרו באבות "דע מה להשיב לאפיקורוס" - כבר פירשו בסהנדרין לח ע"ב "לא שנו, אלא לאפיקורוס גו, אלא אפיקורוס ישראל לא, כל שכן דפקיר טפי".
אנונימי
לתפוחי
1 על פי היהודים המשיחיים הוא כן, לא על פי הנצרות
2 האינקוויזיציה והוותיקן היו נוצרים.
3 אם הם אומרים לאדם שאין לא שום ברירה להיות נוצרי או לא, ואז הוא עושה כאילו הוא נוצרי הוא נחשב רמאי? זה מוזר בעיניך?
4 שהקים את הנצרות
5 ופעם הראשונה נכשל, כן, אבל אין מקור יהודי לזה שמשיח צריך לבוא פעמיים
6 הם כן, ראה למעלה
7 כן על כל חטא שהיה ויהיה, זה כל הקונספט של וידוי אצל הכומר
8 אז אלוקים היה צריך להרוג את עצמו בשביל זה? לא הכי חכם...
9 כן אני יודע שלא חלקת עליו רק אמרת שכל מה שהיא אומר זה משל ובכוונה זה הפוך ממה שהוא אומר, זה נקרא לחלוק

10 אם תקרא לי טיפש זה לא יהפוך אותך לחכם.

11 מעתה לא אתווכח איתך עד כמה שהטיעונים שתביא יהיו מגוכחים או מוצאים מהקשרם, בגלל ההלכה שאנונימי מעלי הביא (תודה אנונימי)
(ואתה כן נחשב לאפיקורס מכיוון שאתה לא מאמין ב13 עיקרים אלא הכל משל של הרמב"ם להסביר את הלך המחשבה שלך ושל ליבוביץ)
1. לא הוא לא.. אלוהותו של ישוע ביהדות המשיחית זהה לאלוהותו בנצרות הפרוטסטנטית. אין הבדל.
2. נו ו? עניתי על זה.
3. הייתה שם ברירה.. תלמד היסטוריה. אדם שבחר בשני הקצוות גם יחד הוא זה שהואשם כרמאי.
4. לא. את הנצרות הקים פאולוס.
5. הוא לא נכשל ע"פ הנצרות.. הוא כיפר על החטא הקדמון.
6. הם לא, ראה למעלה.
7. הוידוי מכפר על חטאו של אדם כיום מפני שכפרת החטאים כולם תביא את ישוע, מה שכופר בצליבה היה רק החטא הקדמון.
8. לא.. זו הייתה תשובה. אלוהים לא מת, הוא התגלם באדם ומת, זה שונה בצורה איכותית.
9. מעולם לא אמרתי שמה שהרמב"ם אומר זה משל.. אמרתי שהוא טען שחלק מהכתוב בתורה הוא משל, ואת זאת אני טוען עד היום. זה עניין עובדתי.
10. שוין.
11. מעולם לא הוצאתי מהקשר דבר.. אתה מתכחש להקשר בו הדברים נתונים.
הוא ניצלב בגלל החטאים של האנושות והוא המשייח האמיתי שלנו אחרי שהוא ניצלב הוא קם לתחייה זה האמת
אנונימי