19 תשובות
צריך וכן
צריך וכן
צריך, וכן בהחלט.
שואל השאלה:
איך משכנעים את הרופא לתת לי בבית חולים לא רןצים לתת לי תרופה חזקה לשיכוך כאבים הרגילים לא עוזרים לי
הרגילים בניהם אופטלגין
לקחתי 2 אופטלגין ו2 דוקסומול מרוב שכאב לי חצי שעה אחרי חצי שעה מרוב כאבים (לא היום אבל באופן כללי) והם לא מקשיבים איך לשכנע?
איך משכנעים את הרופא לתת לי בבית חולים לא רןצים לתת לי תרופה חזקה לשיכוך כאבים הרגילים לא עוזרים לי
הרגילים בניהם אופטלגין
לקחתי 2 אופטלגין ו2 דוקסומול מרוב שכאב לי חצי שעה אחרי חצי שעה מרוב כאבים (לא היום אבל באופן כללי) והם לא מקשיבים איך לשכנע?
אנונימית
אי אפשר "לשכנע", זו תרופה חזקה מאד שלא לוקחים סתם ככה, ותודי על כך שאת לא צריכה.
משתמשים בזה רק לאנשים שסובלים מכאבים קשים מאד.
משתמשים בזה רק לאנשים שסובלים מכאבים קשים מאד.
שואל השאלה:
אני סובלת ברמה שאני כל חצי שעה צריכה לקחת אופטלגין
וזה אסור
אני סובלת ברמה שאני כל חצי שעה צריכה לקחת אופטלגין
וזה אסור
אנונימית
ממה נגרמים הכאבים, הלכת לרופא לבדיקה מעמיקה?
שואל השאלה:
שבר קטן בקרסול והם לא עשו צילומים מקיפים בפעם האחרונה שהייתי שם לבדוק נזק
ויש נזק
שבר קטן בקרסול והם לא עשו צילומים מקיפים בפעם האחרונה שהייתי שם לבדוק נזק
ויש נזק
אנונימית
אז את סתם בכיינית שלא יודעת להתמודד עם קצת כאב.
אנונימי
שואל השאלה:
לא אני לא סתם בכיינית אנונימי
אם היית רואה או חש איך אני צורחת מכאבים בלילה היית מבין זה משפיע לי על הברכיים ברמות
ובאותו היום של הנפילה בכלל אבל מיום ליום זה מחמיר יותר
לא אני לא סתם בכיינית אנונימי
אם היית רואה או חש איך אני צורחת מכאבים בלילה היית מבין זה משפיע לי על הברכיים ברמות
ובאותו היום של הנפילה בכלל אבל מיום ליום זה מחמיר יותר
אנונימית
כן כן
סתם בכיינית.
סתם בכיינית.
אנונימי
שואל השאלה:
שתרגיש מה אני חווה תדבר איתי אל תזלזל
ויש מצב שזה בכלל גדל הם לא בדקו את זה
שתרגיש מה אני חווה תדבר איתי אל תזלזל
ויש מצב שזה בכלל גדל הם לא בדקו את זה
אנונימית
לא חוויתי כאב של שבר בקרסול, אני מאמין שאת סובלת. אבל שוב, מורפיום זוהי תרופה מאד מאד חזקה לגוף שרופא לא יכול להביא סתם.
עד כמה שאת מרגישה שהכאב שלך הוא חזק, האמיני לי שאת לא חווית כאבים אממ "אמיתיים" הייתי קורא לזה, כאבים מסוג שאתה מעדיף אשכרה למות מאשר לסבול אותם.
עד כמה שאת מרגישה שהכאב שלך הוא חזק, האמיני לי שאת לא חווית כאבים אממ "אמיתיים" הייתי קורא לזה, כאבים מסוג שאתה מעדיף אשכרה למות מאשר לסבול אותם.
שואל השאלה:
אז עדיף לקחת כל חצי שעה אופטלגין?
לא לקחתי יותר מ2 והעדפתי לסבול אחרכ
אבל לא יודעת כבר מה עדיף נמאס לי מהכאבנם האלה
אז עדיף לקחת כל חצי שעה אופטלגין?
לא לקחתי יותר מ2 והעדפתי לסבול אחרכ
אבל לא יודעת כבר מה עדיף נמאס לי מהכאבנם האלה
אנונימית
לא גם היו שברים קטנים (לא בקרסול)
ובקושי לקחתי אקמול אחד
כאב קצת, אבל מתגברים
לבן דוד שלי חתכו חלק מהרגל בניתוח והשתדל לא לקחת משככי כאבים
ובקושי לקחתי אקמול אחד
כאב קצת, אבל מתגברים
לבן דוד שלי חתכו חלק מהרגל בניתוח והשתדל לא לקחת משככי כאבים
אנונימי
שואל השאלה:
נשמה שלי לא עשו לך רשלנות רפואית
אני חודש וחצי עם זה ורק אחרי שבועיים גילו שיש לי שבר בכלל אןלי לך טיפלו מיד כך שלא היית צריך כדורים אבל אני סובלת ברמות לא יאומנות ובכלל עם הסד שעוד יותר כואב והם חושבים שאני אשים את זה
ולא היה לך בקרסול אצלי השבר איפה שכל המשקל של הרגל שסוחבת
נשמה שלי לא עשו לך רשלנות רפואית
אני חודש וחצי עם זה ורק אחרי שבועיים גילו שיש לי שבר בכלל אןלי לך טיפלו מיד כך שלא היית צריך כדורים אבל אני סובלת ברמות לא יאומנות ובכלל עם הסד שעוד יותר כואב והם חושבים שאני אשים את זה
ולא היה לך בקרסול אצלי השבר איפה שכל המשקל של הרגל שסוחבת
אנונימית
את פשוט דופקת לעצמך את הגוף וזה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך..
רופא רגיל, לא יכול להביא מורפיום
גם משככים הרבה יותר חלשים
רופא רגיל, לא יכול להביא מורפיום
גם משככים הרבה יותר חלשים
אנונימי
שואל השאלה:
אז מה אני אמורה לעשות לצרוח מכאבים ??? נשבר לי כבר הם לא טרחו אפילו לבדוק את רמת הנזק
מבחינה חיצונית מלפני חודש וחצי השתנה לטובה אבל אין מצב שיש כאלה כאבים
(השבר שראו הוא היה לפני חודש ובכלל לא בדקו שוב)
אז מה אני אמורה לעשות לצרוח מכאבים ??? נשבר לי כבר הם לא טרחו אפילו לבדוק את רמת הנזק
מבחינה חיצונית מלפני חודש וחצי השתנה לטובה אבל אין מצב שיש כאלה כאבים
(השבר שראו הוא היה לפני חודש ובכלל לא בדקו שוב)
אנונימית
כן, אין מה לעשות - אלו כאבים שעוברים
וגם שהייתי חולה וכאב לי, היה לי קשה להרדם - אבל בסופו של דבר, הגוף לא יכול בלי שינה ואתה נרדם
וגם שהייתי חולה וכאב לי, היה לי קשה להרדם - אבל בסופו של דבר, הגוף לא יכול בלי שינה ואתה נרדם
אנונימי
באותו הנושא: