12 תשובות
אני יושבת בכיתה עם מסיכה כאילו על הפה ולא על האף... כי אחרת אני פשוט לא נושמת
מעדיף לשבת בלי, איפה שכולם בלי.
כן. שימי מסיכה הבריאות שלך הכי חשובה
כן.
מעדיף לשבת עם מסיכה, ככה לא רואים אותי :(
אני שם רק על הפה כדי שלא יחפרו לי לשים מסיכה
בול אני^
שיזדמנו אני שם מסיכה
אצלינו גילו 30 תלמידים שנדבקו מהזן החדש.
וכמה מהמורים שהייתי איתם פנים מול פנים היינו בלי מסכות (באותו הזמן לא ידעתי שנדבקו תלמידים מהזן החדש) - שהיו גם איתם במגע.
קיצר עכשיו שאני מודעת, אני לגמרי אשים מסכה
וכמה מהמורים שהייתי איתם פנים מול פנים היינו בלי מסכות (באותו הזמן לא ידעתי שנדבקו תלמידים מהזן החדש) - שהיו גם איתם במגע.
קיצר עכשיו שאני מודעת, אני לגמרי אשים מסכה
^ את לא בבידוד עכשיו?
^
זה בית ספר שש שנתי. ככה שסגרו רק את החטיבה אבל התיכון ממשיך לפעול כרגיל לכרגע.
זה בית ספר שש שנתי. ככה שסגרו רק את החטיבה אבל התיכון ממשיך לפעול כרגיל לכרגע.
אני שמה מסיכה כי אני רוצה/צריכה,מה אכפת לי אם הם לא עוטים מסיכה.
באותו הנושא: