66 תשובות
שואל השאלה:
חשוב לציין שהוא גדול מאיתנו באיזה עשור והוא מודע לזה שאנחנו קטינות. (הוא בן 22/23 אנחנו 14)
חשוב לציין שהוא גדול מאיתנו באיזה עשור והוא מודע לזה שאנחנו קטינות. (הוא בן 22/23 אנחנו 14)
אנונימית
לחסום
להגיד להורים /לחסום
שואל השאלה:
חסמנו כבר יש לו מליון עמודים הוא באמת בא כל פעם מעמוד אחר בכל רשת חברתית וזה כבר מפחיד וממש מלחיץ כי הוא גם גר באותה העיר שאנחנו גרות בה
חסמנו כבר יש לו מליון עמודים הוא באמת בא כל פעם מעמוד אחר בכל רשת חברתית וזה כבר מפחיד וממש מלחיץ כי הוא גם גר באותה העיר שאנחנו גרות בה
אנונימית
לאיים עליו שאם הוא לא מפסיק לשלוח הודעות,אתן מדווחותש למשטרה
שואל השאלה:
chief^
עשינו כבר את זה , אני לא יודעת איך אולי הוא משתמש בvpn אבל זה פשוט לא עוזר , וזה לא רק באינסטגרם זה גם בטיקטוק ושם אין אופציה כזאת
chief^
עשינו כבר את זה , אני לא יודעת איך אולי הוא משתמש בvpn אבל זה פשוט לא עוזר , וזה לא רק באינסטגרם זה גם בטיקטוק ושם אין אופציה כזאת
אנונימית
לצלם הכל ולחסום, אפשר להתלונן לארגונים מתאימים תבררי בסהר תמיכה
תלונה במשטרה, אין מה לעשות.
תלכו להגיש תלונה בלי שהוא יידע.
תלכו להגיש תלונה בלי שהוא יידע.
יש אופציה לחסום את כל המשתמשים שלו, ואולי תעשי באינסטגרם חשבון פרטי שאי אפשר לקבל הודעות
אולי 105 יוכלו לעזור
משטרה, הלו?
תפנו למשטרה בכל זאת ואם לא עזר אז אני מציע שתסחטו שתפיצו את התמונות שלו או תאמרו לאנשים שהוא מכיר מה הוא עושה אם אתן יכולות לראות, הוא קצת שם את עצמו במצב דפוק ואם זה יעזור לכן שיעזוב אתכן לדעתי זה לגיטימי מאוד.
אוי נכון איזה טיפש אני פשוט תחסמו..
אוי נכון איזה טיפש אני פשוט תחסמו..
פשוט לחסום לא כזה מסובך
מה זה משטרה זה לא אופציה? ברור שכן, תדווחו למשטרה זה שהוא ימציא דברים שאתן התחלתן לא יעזור לו. יש לכן את השיחות שלו איתכן בטלפון יש שם הכול, תעשו צילום מסך. אתן תדווחו ויש לכן הוכחות של השיחות (אני רק מבקשת, בשבילכן, תצלמו מסך כמה שיותר מוקדם, אפילו עכשיו אם אתן יכולה, לפני שהוא ידע על זה)
פשוט תחסמו אותו
זה הכי טוב ואם בא לכן תפתחו עמוד תדברו איתו תבדקו מי זה אולי זה בכלל מישהו שאתן מכירות
זה הכי טוב ואם בא לכן תפתחו עמוד תדברו איתו תבדקו מי זה אולי זה בכלל מישהו שאתן מכירות
למה משטרה זו לא אופציה? זאת האופציה הכי טובה. למה לתת לו לצאת מזה כאילו זה כלום? לתת לו את האפשרות לעשות את זה לעוד בנות אחרות? תעצרו את זה עכשיו ולכו למשטרה כי הכתובת ממש על הקיר.
תתקשרו ל 105. יהיו שם שוטרים שיעזרו לכן
105
אנונימית
תדווחו למשטרה, כי בואו נהיה כנים, יאמינו לכן, ולא למישהו בן 22/23. וכמו שציינו פה, תצלמו את כל מה שהוא כותב, ותפנו למשטרה.
חשוב שגם ההורים שלכן ידעו
חשוב שגם ההורים שלכן ידעו
לדבר עם ההורים ללכת פשוט למשטרה !
באמת לפנות למשטרה
זה פלילי
זה פלילי
ותצלמו מסך של הכל שלא ימחק
וגם תצלמו שביקשתן ממנו להפסיק
וגם תצלמו שביקשתן ממנו להפסיק
מה המשתמש שלו
חוסמים על הגדרה של כל עמוד שהוא עלול לפתוח
אוי ואבוי איכ.
תגידו להורים איזה אדם מזעזע
תגידו להורים איזה אדם מזעזע
תחסמו אותו מכל מקום אפשרי, אל תפחדו ממנו!!! הוא לא יכול לעשות לכן כלום! סך הכול איזה טרול הזוי, תגידו להורים שלכן ותחליטו ביחד מה לעשות
שואל השאלה:
משטרה זו לא אופציה כי אנחנו קטינות וממש לא רוצות להסתבך עכשיו עם משטרה חקירות וכל הדברים האלה וכמו שאמרתי כבר חסמנו אבל הוא ממשיך לבוא ממליון חשבונות
משטרה זו לא אופציה כי אנחנו קטינות וממש לא רוצות להסתבך עכשיו עם משטרה חקירות וכל הדברים האלה וכמו שאמרתי כבר חסמנו אבל הוא ממשיך לבוא ממליון חשבונות
אנונימית
ההורים יודעים?
אין לך ברירה
שואל השאלה:
אני לא חושבת שאספר להורים , ההורים שלי מאוד נוקשים בדברים האלה וממש יכעסו עליי ויאשימו אותי
אני לא חושבת שאספר להורים , ההורים שלי מאוד נוקשים בדברים האלה וממש יכעסו עליי ויאשימו אותי
אנונימית
תספרי להם, הם לא יכעסו...הם יבינו, את לא עשית שום דבר לא בסדר! זה הוא שאשם! הם יבינו פשוט תספרי להם
שואל השאלה:
הפ יכעסו עליי כי אני עניתי לו ,וגם כי אני וחברה שלי די הטרלנו אותו אחר כך ממש בצחוק ושלחנו לו תמונות די מפגרות (חא משהו פוגעני או תמונות שלנו כמובן ושום דבר שיגרום לו לרצות להטריד אותנו ודברים כאלה)
הפ יכעסו עליי כי אני עניתי לו ,וגם כי אני וחברה שלי די הטרלנו אותו אחר כך ממש בצחוק ושלחנו לו תמונות די מפגרות (חא משהו פוגעני או תמונות שלנו כמובן ושום דבר שיגרום לו לרצות להטריד אותנו ודברים כאלה)
אנונימית
אתן לא ידעתן...חשבתן שזה בצחוק...תספרי להם, זה עדיף מלשמור בבטן
תקשיבו אם לא תלכו למשטרה הוא יעשה את זה לעוד בנות
את גם יכולה לפרסם פה את אחד החשבונות שלו ונגיד לא להפסיק
אם מיליון אנשים יגידו לו להפסיק הוא יפסיק.
את גם יכולה לפרסם פה את אחד החשבונות שלו ונגיד לא להפסיק
אם מיליון אנשים יגידו לו להפסיק הוא יפסיק.
אנונימית
שואל השאלה:
otaku^^
זאת הבעיה אין לנו את כל השיחות והוכחה שהוא התחיל כי מחקנו הצאט מלא פעמים( הוא התחיל לשלוח תמונות של בחורות מאתרים ושל עצמו לא בריפליי אז מחקנו) ואני מניחה שגם הוא מחק כדי שאף אחד לא יראה שהוא אשם..
otaku^^
זאת הבעיה אין לנו את כל השיחות והוכחה שהוא התחיל כי מחקנו הצאט מלא פעמים( הוא התחיל לשלוח תמונות של בחורות מאתרים ושל עצמו לא בריפליי אז מחקנו) ואני מניחה שגם הוא מחק כדי שאף אחד לא יראה שהוא אשם..
אנונימית
פעם הבאה שהוא עושה את זה ישר תצלמו מסך
אנונימית
שואלת השאלה@
אז תמשיכו לדבר עם איתו בלי למחוק(סליחה שאתת צריכות לעבור את זה) וכשיהיה לכן מספיק הוכחות תדווחו.
באמת שבאלי שיהיה צדק ולא תתנו לו סתם ככה לצאת מזה
אז תמשיכו לדבר עם איתו בלי למחוק(סליחה שאתת צריכות לעבור את זה) וכשיהיה לכן מספיק הוכחות תדווחו.
באמת שבאלי שיהיה צדק ולא תתנו לו סתם ככה לצאת מזה
^אה אז הינה זה פתרון! תתקשרו ל105 אני בטוחה שיש להם את האמצעים למצוא את השיחות
איך לא חשבתי על זה
איך לא חשבתי על זה
105
למה משטרה לא אופציה?
שואל השאלה:
^ אנחנו בנות 14 אנחנו מעדיפות כמה שפחות להסתבך עם משטרה וחקירות/להתעמת איתו ודברים כאלה
^ אנחנו בנות 14 אנחנו מעדיפות כמה שפחות להסתבך עם משטרה וחקירות/להתעמת איתו ודברים כאלה
אנונימית
^^שואלת שאלה את מבינה שרוב הסיכויים שהוא עושה את זה לעוד בנות כן? עדיף להפסיק את זה עכשיו..
כמובן, לערב את ההורים אתן לא לבד
כמובן, לערב את ההורים אתן לא לבד
105
שואלת השאלה
בפעם הראשונה שהייתי בחקירה על משהו דומה שהטרידו אותי היה כשהייתי בן 11, תאמיני חי שזה לא כזה גרוע
בפעם הראשונה שהייתי בחקירה על משהו דומה שהטרידו אותי היה כשהייתי בן 11, תאמיני חי שזה לא כזה גרוע
ברור שלערב את ההורים עם לא אמרתם עד עכשיו
קוראים לו גבי במקרה? כי אם כן אז יש לי איך לעזור עם זה
תראי, אם תדווחו למשטרה, לא יהיו "חקירות". הם פשוט יטפלו בזה. תתקשר ל105, זה התפקיד שלהם, להתקשר אליהם זה רק יעזור לכן
משטרה או 105
אני עדיין הייתי מדווחת.
תנסו לחסום קודם אבל אם זה לא עוזר אז עדיף כבר כן לערב משטרה או משהו שקשור לזה
בעיקר אם הוא גר באותה עיר, אם הוא יודע איך אתן נראות וייצא מצב והוא יראה אתכן זה יגמר לא טוב
תדווחי פשוט ישר כי את כבר איימת עליו ולאיים שוב לא יעזור
חוץ מזה אין לו שום הוכחות שהטרדתן אותו, הוא זה שהטריד אתכן ותאספו לזה הוכחות או משהו למה בלי זה הם לא מאמינים לכלום
תנסו לחסום קודם אבל אם זה לא עוזר אז עדיף כבר כן לערב משטרה או משהו שקשור לזה
בעיקר אם הוא גר באותה עיר, אם הוא יודע איך אתן נראות וייצא מצב והוא יראה אתכן זה יגמר לא טוב
תדווחי פשוט ישר כי את כבר איימת עליו ולאיים שוב לא יעזור
חוץ מזה אין לו שום הוכחות שהטרדתן אותו, הוא זה שהטריד אתכן ותאספו לזה הוכחות או משהו למה בלי זה הם לא מאמינים לכלום
תתדווחי למשטרה
יש משטרה שקשורה לדברים כאלה אבל אני לא זוכר את המספר שלהם
יש משטרה שקשורה לדברים כאלה אבל אני לא זוכר את המספר שלהם
שואל השאלה:
האולימפוס^
לא , קוראים לו נדב
האולימפוס^
לא , קוראים לו נדב
אנונימית
להיפגש איתו ולהביא לו מכות שהוא לא ישכח בחיים
רוצה לתת לי את החשבון שלו ננסה לבדוק מי מה מו?
המשטרה באמת לא תעשה כלום ואת סתם תבזבזי שם את הזמן שלך אבל תדווחי לעמוד של "נתפסו על חם" בפייסבוק. הם להוטים רצח על לתפוס פדופילים
שואל השאלה:
מה זאת אומרת לתפוס פדופילים? הם כאילו עוצרים אותו? או שולחים לו הודעות וכאלה ?
מה זאת אומרת לתפוס פדופילים? הם כאילו עוצרים אותו? או שולחים לו הודעות וכאלה ?
אנונימית
מתחזים למישהי מתחת לגיל 16 ומנסים ומתכתבים איתו בצורה תמימה ומנסים להפליל אותו על התכתבות בוטה, הטרדות מיניות וכו, לפעמים גם קובעים עם הבן אדם בתור מישהי מתחת לגיל 16 ואז כשהוא בא למפגש מסריטים אותו ועושים לו שיימינג על זה שהוא פדופיל ועל זה שהוא בא לפגוש מישהי מתחת לגיל 16 למטרה של קיום יחסי מין וכו(אבל מצנזרים את הפנים שלו)
שואל השאלה:
נגיד ואני מדווחת להם , אני אשאר אנונימית? או שהם ידברו איתי יבדקו את הצאט שלנו וכאלה ?
נגיד ואני מדווחת להם , אני אשאר אנונימית? או שהם ידברו איתי יבדקו את הצאט שלנו וכאלה ?
אנונימית
יבדקו הכל וכל פרט אפשרי.
אבל לא יפרסמו את השם שלך בפרופיל שלהם
אבל לא יפרסמו את השם שלך בפרופיל שלהם
שואל השאלה:
זאת די בעיה.. כמו שאמרתי אני מחקתי את הצאטים בגלל שהוא שלח תמונות עירום של עצמו ושל עוד המון בנות.. אז אין כלום לראןת שם חוץ מזה שהוא הגיב לי על סרטון בטיקטוק לפני כמה ימים (לא ראו שם את הפנים שלי למזלי)
זאת די בעיה.. כמו שאמרתי אני מחקתי את הצאטים בגלל שהוא שלח תמונות עירום של עצמו ושל עוד המון בנות.. אז אין כלום לראןת שם חוץ מזה שהוא הגיב לי על סרטון בטיקטוק לפני כמה ימים (לא ראו שם את הפנים שלי למזלי)
אנונימית
הבנתי
אז הם לא יעזרו לך
אז הם לא יעזרו לך
^^אבל שוב, יש את זה במאגרי מידע, אם תדווחי ל105 אני בטוחה שהם ימצאו את זה טוב מאוד.
אני לא חושבת שנוכל לעזור לך באופציה אחרת, את דוחה כל מה שמציעים לך, חבל.
תדווחי למשטרה וסאלאמט
אני לא חושבת שנוכל לעזור לך באופציה אחרת, את דוחה כל מה שמציעים לך, חבל.
תדווחי למשטרה וסאלאמט
החלאה הזה יעשה את זה לעוד בנות עם לא תעשי אם זה כלום
כמעט בטוח שלא ימצאו..
בדרך כלל מוצאים מה שעבר גיבוי וכו אם היא מחקה זה אמור להימחק.. בכל מקרה אם בא לך לשתף את הפרופיל שלו כאן ננסה לעזור..
בדרך כלל מוצאים מה שעבר גיבוי וכו אם היא מחקה זה אמור להימחק.. בכל מקרה אם בא לך לשתף את הפרופיל שלו כאן ננסה לעזור..
שואל השאלה:
mister z^
לא ימצאו מה? אותו?
כי אם לזה התכוונת אז 100 אחוז שימצאו אותו..
אני יודעת איך הוא כמעט נראה, את שמו וגם את האיזור שבו הוא גר (זה די קרוב לבית הספר שלי והוא צילם ושלח פעם אחת בלי קשר לכלום אז משם ידעצי) וגם איפה שהוא היה עובד..
רוב הסיכויים שכן בסוף אפנה למשטרה אם הוא ימשיך אז ימצאו אותו
mister z^
לא ימצאו מה? אותו?
כי אם לזה התכוונת אז 100 אחוז שימצאו אותו..
אני יודעת איך הוא כמעט נראה, את שמו וגם את האיזור שבו הוא גר (זה די קרוב לבית הספר שלי והוא צילם ושלח פעם אחת בלי קשר לכלום אז משם ידעצי) וגם איפה שהוא היה עובד..
רוב הסיכויים שכן בסוף אפנה למשטרה אם הוא ימשיך אז ימצאו אותו
אנונימית
התכוונתי לא יודע אם ימצאו את התמונות שהוא שלח.. כי אם זה נמחק אני מאמין שזה נמחק גם מהשרתים
באותו הנושא: