2 תשובות
חפש קורסים ביודמי, ביוטיוב, לא לומדים היום תכנות מספרים כבר מה אנחנו ב 2010?
שואל השאלה:
קורסים ביודמי הם הכי נוראים שיש
המרצחם לא יודעים להסביר טוב ומסבירים מונחים שלא למדו ומשתמשים במושגים שלא לימדו וככה אי אםשק להבין כלום
ואני לומד מקריאה יותר מצפייה אז אני מוצא את זה כמשהו הכרחי
אנונימי