11 תשובות
את צריכה רוגע נפשי
פסיכיאטר
שואל השאלה:
אחרי זה תמיד משעים אותי מהבית הספר
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני פשוט אקח מתי שהיה ממש עצבנית כדי לא להרים ידיים

לדוגמא פעם הייתי אפילו מסוגלת להרביץ לאמא שלי ולאבא שלי מרוב שהייתי עצבנית עליהם אבל עכשיו אני ממש מנסה להיתאפק וזה נהיה שאני מרביתה לחברות שלי שאני עצבנית
אנונימית
זה לא משנה , את לא פסיכית ולא כלום אל תפלי לכדורים תעבדי על עצמך פשוט עם כמה שזה קשה וזה קשה לשנות הרגלים ולשנות את עצמך אבל את מסוגלת
את באמת רוצה להתחיל להשתמש בכדורים להרגעה ? אם תתחילי לשתות את זה זה יוכל רק להתדרדר
שואל השאלה:
מזה משנה ^?
אנונימית
שואל השאלה:
יש כדורים או טיפות כאלה להרגעה?
אנונימית
את צריכה פשוט לפרוק את הלחץ והעצבים שמצטברים אצלך , אצל על בן אדם הדרך להוציא עצבים היא שונה את יכולה לנסות יוגה , ריצות , אימון אפילו לקרוא ספר יכול לעזור לך פשוט תמצאי את הדרך הכי מתאימה בשבילך להוציא את העצבים שלך בדרך לא אלימה וזהו לאט לאט את תתרגלי
בת כמה את?
אנונימי
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מבוגר שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.