12 תשובות
הכל בסדר, זה באמת עניין של בחירה. את בוחרת כמה את מחמירה לגבי זה או ההפך.
נראלי שזה בסדר אבל לא הבנתי למה כי את לא אוכלת בשר בשביל החיות, נכון? אז אם משהו שהוא לא בשרי אבל הוא נגע טיפה בבשר זה לא הופך אותו לבשרי אז לא ככ הבנתי
אנונימית
זה סתם פרנציפ מה שאת עושה. גם אני צמחוני, ואם משהו התבשל ביחד עם בשר אז אני לא יאכל אותו. אבל ברצינות, אם זה 'נגע' בבשר זה הפך להיות טמא? מה זה גוי שנוגע ביין? תשחררי...
אנונימי
כאיל אם זה רוטב בשרי, הייתי חותך את החלק שנגע ברוטב ואוכל את השאר. אבל אם זה מוצר אז אין שום בעיה לאכול גם אם זה נגע בבשר, כל עוד שזה לא התבשל ביחד.
אנונימי
אבל אם זה מוצק *
אנונימי
זה בסדר, בתור טבעונית אני גם ככה
זה לא עניין של הגזמה, זה פשוט מה שמרגיש לך טוב. הרבה אנשים שלא אוכלים בשר הם ככה, כל אחד עושה את מה שנכון בשבילו.
זה קצת מטומטם אבל כנראה שיש היגיון שאני לא מבין מאחורי זה
את אוכלת דברים שבושלו בכלים שמבשלים בהם בשר?
אנונימי
שואל השאלה:
לא
לא
את אוכלת ביצים שיצאו מתרנגולות שעברו התעללות אכזרית ואף מוות, לשם כך?
קישורים מצורפים:
אנונימי
יהודהה
שמעת על המושג נ"ט בר נ"ט?
שמעת על המושג נ"ט בר נ"ט?
אנונימי
באותו הנושא: