7 תשובות
אני לא חושב שאת צריכה להסביר את עצמך בפניהם
שואל השאלה:
כן אבל אני מרגישה ממש מושפלת, תחשוב שכולם צחקו עליי
שואל השאלה:
אני לא רוצה שיחשבו שאני בכיינית כזאת
אני מבין איך את מרגישה...

נראה שעיקר הבעיה היא מה הן חושבות עלייך
אני חושב שמה שיותר חשוב הוא, מה השם חושב עלייך, ומה את חושבת על עצמך
תגידי למורה בקול
שלא בכית בגלל הניסוי אלא שזה סתם היה הקש ששבר את גב הגמל אבל שבכל זאת את תשמחי לעזרה בו
שזה לא ייראה חסר טעם שאת מספרת על זה

ותכלס? יכולים לשכוח את זה יחסית מהר
לכולם קורים דברים כאלה אבל בגלל שכל אחד יותר מסתכל על עצמו הוא פחות יתמקד יותר מידיי במה שקרה לאחר את יכולה פשוט גם לתת לזמן לעשות את שלו ולהעביר את זה אף אחד לא חושב 24/7 על מה שקרה לך הם חושבים על עצמם והם עם הזמן ישכחו שזה בכלל קרה ומחזקת ממש את התגובה של compass
היוש מאמי אם את רוצה את יכולה לדבר איתי בפרטי אבל אם לא אז תדעי שהבנות האלה לא שוות את הדמעות שלך, מי שצוחק עליך לא ראוי ליחס שלך,
וזה משהו שממש מבאס לעבור.אבל לדעתי פשוט תהיי דוגרית.ובצורה הכי טובה ובוגרת שלך תסבירי שזה לא היה סבבה ,והם יבינו, אני מקווה
אל תזכירי את זה פשוט, הם ישכחו את זה היום או מחר בגג
אנונימית