10 תשובות
למה שתעלבי מזה, זה ליטרלי מחמאה
כנראה מחמאה, תקחי את זה להן שתרצי.
אני הייתי קצת מרגיש לא בנוח אם זה היה קורה לי אם לומר את האמת.
אני הייתי קצת מרגיש לא בנוח אם זה היה קורה לי אם לומר את האמת.
זה מחמאה. חברה שלך נשמעת קצת קצת קנאית, אבל לא נורא.. בטוחה שזה היה ממקום טוב..
קחי את זה כמחמאה. אל תחפשי בכוח להיות חסרת ביטחון כשלא צריך (:
שואל השאלה:
אני לא חסרת ביטחון פשוט מוזר שזה באותו יום
אני לא חסרת ביטחון פשוט מוזר שזה באותו יום
אנונימית
מחמאה
זה מחמאה
זה אמור להיות מחמאה, אבל זה באמת לא תמיד נעים שמדברים על הגוף שלך
אמור להיות מחמאה אבל אם לי היו אומרים את זה זה לא היה נעים
בכללי זה מחמאה
לי נגיד יש תחת וזה יפה
אבל לא תמיד נעים שיגידו לי את זה
אין לי בעיה כי זה מחמאה אבל תלוי מי אומר
לי נגיד יש תחת וזה יפה
אבל לא תמיד נעים שיגידו לי את זה
אין לי בעיה כי זה מחמאה אבל תלוי מי אומר
אנונימית
באותו הנושא: