12 תשובות
לא
אי אפשר
לא
שואל השאלה:
מה אני עושה עם אין לי רב קו?
עושה אחד כזה.
זה לא עולה הרבה, עניין של כמה עשרות שקלים, לא מעבר.
לא. רק באוטובוס עירוני
יש אפשרות לשלם דרך אפליקציה שקוראים לה מוביט גם אפשר לשלם פחות עם אתה מתחת לגיל 18 אבל צריך לשים פרטי כרטיס אשראי אני משתמשת בזה
אי אפשר
אי אפשר
אי אפשר כבר.
אי אפשר, חוץ מאוטובוסים עירוניים של מטרופולין ששם אפשר לשלם במכונה. אם אין לך רב קו אתה יכול לשלם דרך מוביט באשראי, לסרוק את הקוד באוטובוס ולנסוע (: