9 תשובות
אני חושבת שכן
כי אחותי, חבל לך להפסיד אותה
אין פה שאלה היא הצטערה ורוצה לחדש את הקשר כמו שהיה תני לזה צ'אנס
שואל השאלה:
אני מפחדת שזה יהיה מביך כזה
אנונימית
קרה לי בדיוק אותו דבר רק לחצי שנה .היה לי ככ קשה שהלכתי לפסיכולוגית בגללה ובסופו של דבר בתחילת שנה היא ביקשה סליחה ו"סלחתי" לה אבל זה לא הרגיש כמו פעם וזה כנראה לא ירגיש גם.והיא ממש מבואסת עכשיו שהיא עשתה מה שהיא עשתה .לגמרי בעיה שלה
אני חושבת שכן היא הצטערה וכמו שאמרו היא רוצה הזדמנות אז תני לה צ'אנס אחרון ונכון זה לא יהיה כמו פעם אבל חבל להפסיד את החברות שלכן ואתן חברות הכי טובות
אני חושבת שהכי כדאי זה לדבר על מה שהיה זה הכי נכון כרגע בקיצור כן
לכי תתני הזדמנות לקשר אם זה לא יעזור אז לא והכל בסדר
כן כן כן כן כן חד משמעית כןן
באותו הנושא: