5 תשובות
אם אתה מכבה ומדליק לא ימחק כלום
אם אתה רוצה למחוק אפליקציה אז לכבות את האקסבוקס לא יעזור
אם אתה רוצה למחוק אפליקציה אז לכבות את האקסבוקס לא יעזור
אם הכוונה שאתה מאפס את האקסבוקס לגמרי אז הוא לא יישמר, הוא נשמר במשתמש שקנית אותו בו, אם אתה מתכוון פשוט ריסטארט אז זה נשמר כמובן
אם תאפס לגמרי, אז כל המשחקים והשמירות שעליו יימחקו, והמשתמש יתנתק מהמכשיר.
המשתמש עדיין קיים, ואם גיבית את השמירות לענן/כונן חיצוני הן עדיין יישמרו, כנל כל המשחקים שקנית דיגיטלית(שנשמרים על החשבון)
המשתמש עדיין קיים, ואם גיבית את השמירות לענן/כונן חיצוני הן עדיין יישמרו, כנל כל המשחקים שקנית דיגיטלית(שנשמרים על החשבון)
שואל השאלה:
אני רוצה למכור אבל אני אצטרך לאפס כי יש שם דברים שלי, השאלה אם זה ישאר?
אני רוצה למכור אבל אני אצטרך לאפס כי יש שם דברים שלי, השאלה אם זה ישאר?
אם תאפס לגמרי, לא ישאר כלום.
באותו הנושא: