8 תשובות
אפשר לבטל
חחח כן זה מעצבן אבל את יכולה להוריד שלא תהיה התראה
יש אפשרות להוציא את ההתראה על השאלה בצד יש משולש כזה רק ללחוץ על קבלת עדכונים וזהו
אני מבטלת עדכונים לכל התשובות שלי. אחרת אני מתעצבנת.
אתה יכול לבטל את זה. לפני שאתה מפרסם את התגובה, תלחץ על ה-v הקטן שנמצא בשמאל למעלה (בתשובה שלך) ותהיה לך אפשרות לבטל את ההתראות.
אם כבר שלחת, אתה יכול ללחוץ על המשולש הקטן שנמצא בשמאל למעלה (של השאלה) ולבטל משם.
וכן, זה מעצבן.
אם כבר שלחת, אתה יכול ללחוץ על המשולש הקטן שנמצא בשמאל למעלה (של השאלה) ולבטל משם.
וכן, זה מעצבן.
את יכולה לבטל את הקבלת התראות של השאלה הזאת
גם אני..
במקרה כזה ניתן ללחוץ על החץ למעלה ולסמן על הסרת עדכונים.
במקרה כזה ניתן ללחוץ על החץ למעלה ולסמן על הסרת עדכונים.
אין לי בעיה עם זה, חוץ מתשובה שמגיעה לחמות ואז כל חמש שניות יש שוב עדכון עליה וזה לא נגמר שעותת אז כןן