9 תשובות
זה לא גזענות זה סטראוטיפי
הייתי אומרת שקצת, אבל אני חושבת שזה נובע מסטריאוטיפים שכולנו מוקפים בהם באופן יומיומי. זה לא באשמתך או בשליטתך.
FML
לא, הפחד שלך היה מוצדק. אם המספר שלהם לא היה ישראלי סביר להניח שהם שבח"ים (שוהים בלתי חוקיים).
לא
לא
כן
נלחצת מאנשים שהם ערבים, רק בגלל העובדה שהם ערבים
ברור שזה גזעני
אנונימית