4 תשובות
בגלל הסטיפס
כלום פשוט זה לילה
זה לא הנורמה, אבל רק שתדעו שאני שמעתי על מחקר מדעי שטען שאנשים שערים בלילות (כמונו) הם צאצאים של אלו שהיו שומרים על הבתים מחיות טורפות ודברים כאלה. אז בגדול בלעדינו כולם היו נאכלים חח