5 תשובות
כן למה לא
לילה טוב נסיך נשמע יותר טוב
אהובי מרגיש לי מיושן
אבל אולי זאת רק אני
אהובי מרגיש לי מיושן
אבל אולי זאת רק אני
אם בא לך
ברורר מהה אהובי זה מדהיםם
גם שימו ❤ שאהובי יכול להיאמר בשני צלילים שונים, אהובי ( במלרע ) זתומרת יקירי וזה
ואהוביי ( מלעיל) ואת זה אפשר להגיד גם לשני המינים וזה ממש חמודד חחח
ואהוביי ( מלעיל) ואת זה אפשר להגיד גם לשני המינים וזה ממש חמודד חחח
באותו הנושא: