4 תשובות
שלומית הכי טוב בעיניי
תן חיוך..
מסכים איתך לגמרי. אני באגודה הזו. והיא מתקתקת כמו שעון
יש בקישור תשובה די מפורטת שלי מוזמנת לקרוא:)
אישית הייתי באגודה להתנדבות-הבת הדתיה ואני ממליצה ממש.
הם יודעים את העבודה והדמי כיס נכנסים בזמן.
אם יש לך עוד שאלות בשמחה ממש!
הכי טוב בעיניי-האגודה להתדנבות