4 תשובות
שלומית הכי טוב בעיניי
תן חיוך..
מסכים איתך לגמרי. אני באגודה הזו. והיא מתקתקת כמו שעון
מסכים איתך לגמרי. אני באגודה הזו. והיא מתקתקת כמו שעון
יש בקישור תשובה די מפורטת שלי מוזמנת לקרוא:)
אישית הייתי באגודה להתנדבות-הבת הדתיה ואני ממליצה ממש.
הם יודעים את העבודה והדמי כיס נכנסים בזמן.
אם יש לך עוד שאלות בשמחה ממש!
אישית הייתי באגודה להתנדבות-הבת הדתיה ואני ממליצה ממש.
הם יודעים את העבודה והדמי כיס נכנסים בזמן.
אם יש לך עוד שאלות בשמחה ממש!
קישורים מצורפים:
הכי טוב בעיניי-האגודה להתדנבות
באותו הנושא: