14 תשובות
אז תתאמן ולא תהיה שחיף, תפתיע אותם שמלצחוק הם יאמרו "וואו"

אני הייתי שמן בעבר ועכשיו אחי, עכשיו... וואו.
עזוב את זה שמחמיאים לי וזה יותר יפה לדעתי, מעלה ביטחון עצמי, עושה אותך יותר חזק ובנות רוצות שתעשה שריר ולגעת ולראות את השרירי חזה
זה פשוט כיף להתאמן!



מי שנתן לי מינוס שיהיה ולא יקבל דעה, אבל אני רוצה לומר שזאת הדרך להפוך לגרסה טובה יותר של עצמך! זאת דעתי.
אם זה לא מתאים לך אז אל, לא כולם אוהבים את זה, אבל הדבר הזה הציל הרבה אנשים, הרבה אנשים.
והוא הציל גם אותי בכל כך הרבה מובנים.
אנונימי
לא נורא, חברים צוחקים אחד על השני בדברים שונים. אתה כבר יודע שאתה שחיף ועדין זה לא בדיוק חדשות בשבילך שאתה לא יודע לתת אגרוף, רק הצחוק עושה את זה קשה. לכן תזכור שאלו חברים שלך ושהם ישכחו מזה בסוף ופעם הבאה אתה תצחק עליהם בגלל משהו אחר
לא יפה מצידם
אם יש לך אומץ אז תגיד להם שזה לא היה יפה וזה פגע בך
ופעם הבאה אל תסכים לזה
שואל השאלה:
אני רוצה להתחיל אבל אני לא יודע,אין לי בתקציב למנוי של חדר כושר
אנונימי
שיצחקו, למי אכפת מהם, הם לא שווים את זה שבכלל תקרא להם חברים
זה בעיה שלהם סתם כיף להם לרדת על משהו אחר. ופשוט תעשה ספורט לא צריך חדר כושר
משקולות ומתח בחדר
פחחחח
מי צריך מנוי של חדר כושר, תתחיל ממשקולות ותזונה שתעזור לך לעלות משקל.
הקטע הוא שאתה צריך מאוד להיזהר כי בהתחלה אתה ממש לא מבין דברים וזה יכול להיות מסוכן.
אתה צריך ללמוד ממישהו שמבין, תיקח חבר שמבין בזה שיעזור לך
או מקסימום תראה סרטוני כושר כמו של לוויס פיטנס שאפילו מראים שלא צריך חדר כושר
אנונימי
בהתחלה תעשה ממש קצת שלא יתפס השרירים
^מסכים איתך, בכל אימון תנסה לעשות חימום לפני כדי להימנע מפציעות ואחרי אימון לעשות מתיחות שפחות יכאב לך ויתפס השרירים
אנונימי
זה לא קשור כמה תעשה מתיחות פשוט אני יתפס לך תעשה פחות בפעם הבאה
תתחיל להתאמן ^_^
^^עדיין מומלץ לעשות מתיחות אחרי אימון, לא יודע מה איתך אבל זה משחרר אותי.
וגורם לשריר להיות יותר גמיש זה גורם להתרחבות גידים ושרירים שזה טוב.
ואין בעיה ששריר יתפס אחרי אימון זה לא נורא, זה כאב ממש בקטנה.
כמו שהולך המשפט no pain no gain
כמובן לא צריך להגזים עם המשפט הזה
אנונימי
אין מה לעשות גברים תמיד ישארו גברים, אל תתייחס אלייהם, וזה לא ישאר הרבה זמן עוד קצת תשכח מזה, וזה לא אמור להפריע לך❤