4 תשובות
תנסי לפני שאת אומרת משהו לחשוב איך ירגיש מי ששמע אתזה, ואם מישהו נעלב תדברי איתו ברצינות שיבין שזה באמת לא היה בכוונה
אממ, זה אמנם יהיה קשה בהתחלה, אבל תנסי לשים פילטרים על הדברים שאת אומרת. תחשבי "האם זה הדבר הנכון להגיד? איך הייתי מרגישה אם היו אומרים לי את זה?" לפני שאת אומרת. בסופו של דבר זה יהפוך לטבעי ואת לא תרגישי את זה. בהצלחה 3>
לעבוד על זה עם עצמך זו העצה הכי טובה, להתאפק ולשמור דעות לעצמך
תנסי לשמור את הדעות שלך לעצמך, פחות להתייחס לכל מה שכל אחד אומר, ושתחשבי שזה פשוט לא עניינך, ככה לא תיהיה לך דעה כל על דבר קטן ופחות תגיבי לדברים
באותו הנושא: