4 תשובות
אין הרדמה אבל יש אפידורל שזה להרגיע את הכאב
יש זריקה שלוקחים ואז לא מרגישים את רוב הכאב , אם לא לוקחים את הזריקה מרגישים הכל
יש כאלה שלא לוקחות את הזריקה
(לא בטוחה זה מה שזכור לי שאמא שלי אמרה לי)
יש כאלה שלא לוקחות את הזריקה
(לא בטוחה זה מה שזכור לי שאמא שלי אמרה לי)
יש אפידורל
אין הרדמה
גם בניתוח קסרי אין הרדמה כללית יש הרדמה מקומית
אין הרדמה
גם בניתוח קסרי אין הרדמה כללית יש הרדמה מקומית
אין הרדמה משתמשים באפידורל ועדיין מרגישים
באותו הנושא: